Bloggintresserade

fredag 28 november 2008

JAG ÄR LYCKLIGT LOTTAD

Tilda o jag småpratar lite på msn. Jag frågar om hon ska se Idol ikväll o det skulle hon.


Hon frågade om jag ska titta, men jag sa att jag har inte tittat på de så, men jag har hört att Kevin är jättebra.


Då säger hon att han är bäst.


Nästa gång hon skriver så fortsätter hon från förra meningen o säger ;


- Förutom du....


Ohhhhhhh jag blir så glad.


Att jag kan inget annat än att säga att jag har sån tur som har mina barn. Ja syrrans barn är även MINA.


Jag tänker på Marcus, Liam, Nina ( ja den stackarn hon har ju fått mig på köpet, men hon har blivit som en dotter för mig ) Sanna, Linus o Lilla Tilda.


Sen har jag världens bästa o goaste hund. Så jag har så mycket att vara glad för o det är jag oxo...


Nä nu ska jag leta reda på en bild på en adventsljus stake som jag har gjort innan.


 


1 kommentar:

  1. Vad härligt! Jag håller med om att Kevin är bäst i Idol, men vilken itelligent unge som vet vad som är rätt att säga. Nu kan du sova gott inatt, trevlig kväll! :)

    SvaraRadera