Bloggintresserade

lördag 15 november 2008

STADIG PÅ HANDEN

Ja detta va ju inte riktigt som jag hade tänkt mig att dagen skulle bli.. Nää jag skulle hjälpa till lite mer än vad jag har gjort för jag har inte gjort något...


Skulle gjort salladen i dag, men istället så har jag legat med migrän ( igen )


Mamma vet att jag inte kan göra så mycket för då får jag värk o hon vill ju att jag ska kunna vara med på kalaset.. Självklart vill jag de oxo, men jag hade ju velat hjälpa till. Jag har varit så lessen för de, har faktiskt varit så lessen så jag har gråtit bara för att jag inte har kunnat göra nåt.. Men de har jag inte sagt till mamma, då skulle mamma bli lessen o de vill jag inte..


Idag kom min supergoa granne o hämtade Teddy så han fick följa med dom ut. Oj vad det betyder mycket när man får sån hjälp, då kunde jag fortsätta vila skallen. Tack snälla Rhode, ja du ska ju ha gnällasen hela kvällen...


Har precis duschat, satte på kaffet, skulle ta mig en kopp, oj då, jag hade inte knappat på den,,, gjorde de,,, blåste håret så att de ska torka fortare, ska ta mig en kopp,,, va kannan är tom ?


Hmm kanske ska sätta i sladden oxo  =)


Satte i sladden, målade till ögonfransarna, ser ju INGET utan glasögon, jo suddigt så de är bara att gissa, där det börja kittlas sitter dom. Jag brukar alltid nysa så ögonen kniper ju ihop så de blir utsmetat..


Det klumpar ju lite så jag tar en nål för att dela på fransarna,, snacka om att man ska vara stadig på handen o det är INTE jag....


Ta på mig glasögonen, försöka komma mellan med handen o nålen för att dela fransarna UTAN att köra nålen i ögonen..


Japp jag klarade mig den här gången oxo  =)


Sa jag de att jag fick kaffe till slut hahaha..


Ja visst ja, mamma ringde o väckte mig i morse, nu förstår hon varför jag lät drogad  =) Jag va ju helt slut när jag hade satt upp alla 50 ballonger


Hon blev jätteglad o hon tyckte att det blev fint... Trodde att hon skulle bli lite kinkig när jag hade en bild med på henne, men hon sa bara att de va fint... Jippiiiii.........


Nä nu ska jag fixa till mig så jag slipper stressa.... Ha en mysig kväll.


Puss I Pannan

3 kommentarer:

  1. trevlig kväll ... kram!

    SvaraRadera
  2. ja det var ju inge bra. Hoppas det går bra Anneli o Att ni får en trevlig kväll. Sköt om dig.. Kram

    SvaraRadera
  3. ha en mysig kväll du oxå:)...kramis

    SvaraRadera