Bloggintresserade

söndag 9 november 2008

Farmors Kväll =)

 


Ja då har jag fått ha lille mannen igen.. Heeeeeela kvällen.. Njae ok inte riktigt hela.. Men dom kom hit vid halv fem tiden. Dom åkte nästan på en gång dom hade kommit. Sen kom dom väl hem igen strax efter åtta...


Det va våran ensamtid... Det va så roligt för han va vaken mycket o hängde me när jag pratade med honom. Han tittade sig omkring o va riktigt nyfiken. Oh så jag har pussat o gosat. Tv;n har gått på, men jag har ingen aning om vad dom har visat.


Mamma va här inne så hon fick mata honom med hans nya nappflaska som jag har köpt, sen fick hon byta på honom. Jag ville ju vara lite snäll för hon skulle jobba extra i natt. Men sen va han min... Vi satt o myste, jag smekte honom i pannan, huvet ner över ögonbrynen , mot nästippen. Ner på kinderna, hakan, sen lekte jag till de lite . Jag duttade till på näsan o sa piiiip piiiiip hahaha,, han tittade med stora ögon. Han tänkte säkert att den hon ska vara min farmor, hon är inte klok =)


Jag älskar hans öron, hans örsnibbar dom är så mjuka , så små. Jag blir helt galen, jag har bara tittat på honom. Även när han sov, så sov han hos mig. Inte ville jag lägga honom ifrån mig. Jo de hade jag gjort om jag märkte att han sov oroligt, då hade han fått ligga i vaggan.


Marcus o Nina stannade kvar flera timmar, vi pratade, Marcus fick lägga sig för han har så ont i huvet. Det gick på 2 röda sen snarkade han. Liam har fått sitt snarkande från Marcus... Jisses va den lillen kan snarka. Han är inte tyst nåt. Han låter när han är vaken, när han äter o när han sover.. Jag spelade in på mobilen, ska se om det går att lägga ut de på youtube..


Ja jisses, nu mår jag gott i själen. Så nu ska jag passa på att lägga mig o sova lite.


Undra om han ska bli en fighter när han blir stor.. Han har garden uppe redan.. Det ser ut som han ska dra iväg en rak höger...


Nää han ska bli nya IL DIVO hahahaha... Tjäna lite pengar så han kan försörja farmor...


Sweet Dreams o Puss I Pannan


 


2 kommentarer:

  1. game over.............9 november 2008 kl. 14:51

    Han e så söt. Blir riktigt avis på dig!!! Vill oxå bli farmor el mormor. Å idag ska han väl fira fars dag va? Det blir så fint å gulligt så. Kramisar till er. Åsa

    SvaraRadera
  2. Hej Anneli!
    Vilken going! VET hur det känns. Väntar smått på tisdag om tiden blir rätt. Spännande värre. Är annars gäst hos mej själv här..../Kram o pyss!Oops.

    SvaraRadera