Bloggintresserade

onsdag 12 november 2008

3 Dagar Gammal o Så Söt =)

Jag måste ju bara visa den lille sockersöte mannen.. Endast 3 dagar gammal o har hela livet framför sig...


Oj oj oj vad vi ska ha roligt, hitta på massvis med bus. Fast de får man ju hålla hemligt för mamma o pappa hehehe...


*suck* Tänk om jag hade honom här nu då skulle jag pussa o snuffsa på honom....


Jag lyssnar på honom varje kväll, ja oftare än så för jag har honom inspelad på mobilen  =)


Så när jag får sms så snarkar de rejält =)


 


2 kommentarer:

  1. Nu ska du inte tuta i Liam massa bus *S* jag ser allt vad du skriver! haha..

    SvaraRadera
  2. hahahahaha,, jo du lilla mamma vi ska allt hitta på en massa bus... Skönt att de gick bra på bvc o att han växer o blir stor.... puss puss

    SvaraRadera