Bloggintresserade

fredag 21 november 2008

Jag kan bestämma o lova vad som helst.

 


I dag har jag inte sovit lika många timmar, men ändå har jag sovit alldeles för mycket..


Ja eller de har jag kanske inte , för de är precis vad jag behöver annars hade jag inte kunnat sova..


Jisses va invecklat de blev då...


Allt ska vara så omständigt.. Från att äta en macka till att kunna sova.


Äta en macka rakt upp o ner de kan jag INTE. Nope. Jag måste äta runt den först, kanterna ska bort så det bara är det goda kvar i mitten.


Ska jag sova, ja antingen kan jag ligga o snurra halva natten eller så är jag så trött så musklerna hoppar o rycker som fasen.


Jag somnade till en stund innan, men vaknade av att de small till.  Jisses, då knäade jag till Teddy så han for in i väggen, han tittade yrvaket på mig o jag började gapskratta..


Han har sin kudde i höjd med mina lår, men nu låg jag nästan i fosterställning så de blev att han åkte på de =)


Ja , jag vet inte om jag är som mest livlig när jag är vaken eller sover ?


Härom natten så hade jag såna ryckningar så jag knyckte till med nacken o det gjorde rejält ont.


Jag vaknar av att jag pratar, antingen med mig själv eller med Teddy. Jag har ropat på Marcus X antal gånger för att han ska upp till skolan. Ah visst, de är ju trots allt några år sen han gick i skolan.


Ringer telefonen så är det verkligen synd om den som ringer, för jag har inget minne av de sen. Jag kan bestämma o lova vad som helst.


Jag vet ju inget ?


Det har hänt några gånger att jag har ringt upp nån mitt i natten ( ops ) inte lika roligt... Men vad ska jag göra, jag kan ju inte gömma telefonerna ?


Jag försökte få tag i min kompis innan i dag, men ingen va hemma. Hoppas inte att hon har blivit inlagd...


Nää jag ska ringa nu på en gång, de är inte försent än.


Puss I Pannan


 


( fick tag på henne, hon ringer i morgon )


 

3 kommentarer:

  1. du har sovit mycket... hoppas att du får en trelig kväll! Kram

    SvaraRadera
  2. du är lika gullig som alltid.. Hoppas att du oxo får en mysig kväll o helg.. kram kram

    SvaraRadera
  3. att du har det slitsamt Anneli. Bra att du fått sovit. Bryr mig ska du veta. Ha en bra kväll. Kram!

    SvaraRadera