Bloggintresserade

fredag 7 november 2008

Hon skulle oxo dö

 


Fy katten vilken natt de har varit. Har knappt sovit nåt. Jag sov ordentligt mellan halv 7 o 9,,, men då hade jag såna hemska mardrömmar.


Jag fattar inte varför allt ska handla om döden, pappa o döden osv. Ja pappa är död sen 92, men i drömmarna kommer han alltid tillbaka för att ha sin sista tid med mig o mamma. Syrran är aldrig me i dessa drömmar. Han kommer tillbaka för att tala om att han ska dö helt enkelt.


Sen handlade den om en tjej, jag vet vem hon är men känner henne inte. Hon skulle oxo dö. Där hade hennes kompisar en fest för att fira av henne. Vi skulle ha ett kännetecken i fall hon skulle "hälsa" på oss. Det va låten Hallelujah med Leornad Cohen.. Så när vi fick den i huvet så är de hon som hälsar på  =(


Ja visst ja,,, mitt i allt så började det åska så blixtrarna slog ut i alla uttagen i väggarna så vi fick se till att stå där det inte fanns några. Det small o blixtrade så hårt att det gjorde ont i hela kroppen.


Inget ovanligt att jag drömmer om döden, att jag blir skjuten eller om att det åskar så förbenat.


Vaknade till sån värk så jag kan knappt röra huvet, nacken o axlar. Hur ska de gå o ligga på den britsen om ca 1 timme..


Usch jag är så nervös så jag har ångest. Jag har varit så rädd i natt o är det fortfarande.


Höll på att sumpa undersökningen igen. Jag brukar alltid ta ett tuggumi när jag går ut med Teddy för att mjuka upp käken eftersom jag biter ihop så hela dygnet. Cigg, snus o tuggumi får jag inte nyttja nu =)


Så de va tur att jag kom ihåg de. Ja gummit menar jag.


Oj nääääääääääääää jag måste borsta tänderna igen för nu har jag druckit kaffe... Håll tummarna att de inte är nåt.


Ha en bra dag.


Puss I Pannan


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar