Bloggintresserade

söndag 9 november 2008

Linda Rosing

 


Stjärnbloggare ? ( tjänar 90 000/mån )Big brother deltagare. ( Bortgjord o lösaktig ) Har själv inte sett henne i BB. 


Sanningens ögonblick gick nu ikväll med henne. Det står att hon fick ångest av frågorna... Vad är det hon inte fattar här då ?


Frågorna har hon ju redan fått, bara de att hon inte vet vilka dom valt ut. Hon vet ju hurdan hon själv är.


Hon har haft ångest o inte kunnat sova. Men ändå drömmer hon mardrömmar... O hur går de ihop då ?


Jag förstår inte varför en tjej som ser ganska bra ut förstör sig med silicon, botox mm.... Det ser ju ut som hon har en ank mun.... Fult fulare fulast... HEMSKT .........


Hon kunde ju inte röra munnen ordentligt.


Jaja, det är ju upp till var o en att göra som dom vill.


Puss I Pannan


 

4 kommentarer:

  1. http://kanal5.se/web/rosing/blog/-/blogs/trackback/1233982

    SvaraRadera
  2. men instämmer om Linda R. Vilka signaler ger sådan tjejer ut till osäkra tonåringar. Offentligt knull, mediakåthet och ankläppar?!?! Ha dé!O.

    SvaraRadera
  3. ...att jag är tekniskt ofulländad. Vad är Tracksbacks?/O.

    SvaraRadera
  4. Ja du, jag vet inte vad det är för signaler hon ger ut... Bra är dom inte i alla fall... Jag förstår inte vad det är hon är känd för ? Jag vet inte heller vad trackbacks är för nåt.. Men jag tror att det är något man ska kunna länka till eller, ja jag vet inte. Kanske ska maila till expressen o fråga =) Jag är inte heller så kunnig.... Kram kram

    SvaraRadera