Bloggintresserade

lördag 22 november 2008

Nattliga tankar =S

 


Satt o läste Linda Rosings blogg lite, att den människan klarar av att fortsätta blogga, jag har aldrig varit med om att någon är så hatad som hon... Jag lider med hennes barn, tänk allt som skrivs . Huuua.


Hur som helst så kom jag att tänka på hennes " v ä n " Bobby frisör - det kommer nog att sluta med att Bobby o Bonde , hmm vad heter han som är bög ?


Asch jag hade de på tungan nyss, i alla fall så tror jag att dom kommer att få ihop de... Dom skulle nog bli söta tillsammans  =)


Jaja, lite onödigt vetande från mina nattliga tankar.


Något vettigare blir de inte, så nu stänger jag för natten.


Dröm sött - Blogga lungt =)


Puss I Pannan


 


hmm heter han peter kanske ? asch skit samma...

1 kommentar:

  1. nu o mys riktigt mycket med Liam nu ikväll Anneli. O ta hand om dig själv oxo. Stor kram tll er båda!

    SvaraRadera