Bloggintresserade

onsdag 19 november 2008

Tack för den dö !!!

 


Det är inte roligt alla dagar. Det spelar ingen roll vad man ska göra eller ta sig för bla bla så får man kämpa tills man är helt slut.


Allt känns orättvist. Inget känns rätt.  Det är precis som jag inte kan ta mig upp den sista lilla biten för att hålla mig flytande.


Vill prata ....


Har gått länge nu o inte fått svar på hjärtat, jag har ingen aning om vad det står.


Det ligger säkert hos läkaren i en hög bland alla andra journaler. Dålig stil är det. Man tycker att dom borde höra av sig när dom får tillbaka rtg svaren.


Mina tabletter som jag alltid har fått till kramperna har jag inte fått, har försökt att säga till läkaren att det hjälper inte om jag får ta en extra tabl. paraflex.. Inte mot KRAMP...


Man blir så nedtryckt när man ringer till VC för att förnya rec. Njaeeeee, du har nog käkat lite för mycket va ?!!!


NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ de har jag inte...


"knapper knapper knapper knapper knapper knapper"  Njae de va precis det ser jag här på mini räknaren.


Tack för den dö !!!


Jag brukar min medicin, jag missbrukar den INTE.


Har jag rätt att få den medicin jag alltid har fått till min kramp ? (även att jag vet att den är beroendeframk. som så många andra )


Dom kan inte bara ge en medicin för att sen neka. Asch . Jag skiter i dom.


Jag skiter snart i mycket. Hela den här känslobiten är åt skogen. Tänk att andra människor som man inte känner gottar sig i andras olyckor. Har man mycket till liv då ?


Nää...


Jaha då fick jag gnälla av mig lite. Ska sätta mig o kolla Bonden.. Tänkte säga att det kan behövas ,, ja att få se lite karlar, men det finns inte en enda där som jag kallar karl  =)


Blogga lugnt !!!


Puss I Pannan


 


 

3 kommentarer:

  1. Virrpanna! å hjälp, en själsfränder tänkte jag då!! hi hi hi... (läste din profil) Visst är det jobbigt att gå och vänta på provsvar! det fick även jag göra, men i fredags så ringde jag själv, fick prata med en sköterska som kunde ge mej svaren på proverna, annars had jag väll väntat ännu... Kram, och hoppas du får en skön fortsatt kväll! håller för övrigt med dej! ang. Bonde söker, fniss fniss...

    SvaraRadera
  2. jasså du kände igen dig som virrpanna.. Ja du jag vet inte annars vad man kan ta för ord på mig ? =) Det funkar nog med vilket som. Ja de är skit jobbigt att bara vänta, är så trött på läkarna som inte har fattat att vi vanliga sjuka inte kan deras fackspråk eller kunnande. Nä jag får göra som du,,, slå näven i bordet det är inget annat som hjälper. Hoppas att du fick positiva svar, ja att du fick dom svaren du vill ha sas.... Nu ska jag strax slänga mig i säng o dra nåt gammalt över mig. Bonden såg jag inte, jag kollade på nån charter resa istället, men jag blev galen på en norsk kvinna som bara gapa o skrek o fjanta runt.. *ryser* Ha en bra kväll o sov gott när det blir dags... Kram kram "tänk om dom kunde ha nåt annat program där man fick se lite mer" GODIS =)

    SvaraRadera
  3. känner jag inte igen, jag menar med att inte få svar från läkaren, om prover och liknande. Visserligen har jag inte anlitat vårdcentralen så ofta, men min förra man var ju tvungen till det. Han åt ju oftast mellan 10-14 tabletter om dagen och fick med jämna mellanrum göra återbesök, men då jag ringde för besked fick jag det. Däremot kunde jag få sitta i telefonkö så man trodde örat skulle växa fast i telefonluren. Hoppas att det ordnar sig för dig på bästa sätt. Många styrkekramar till dig.

    SvaraRadera