Bloggintresserade

onsdag 31 oktober 2007

Ska ha myskväll

Himmel o pannkaka vad jag fryser. Sitter o kollar på natur/djur programmen som är på viasat nature. Det är så intressant.


Måste sätta mig o betala räkningarna sen, har liksom missat att göra de. Ja de går på två minuter sen är det klart.


Tilda kommer hit sen i kväll, hon ska vara här en stund till mamma kommer hem. Hon ska sova hos mamma inatt. Men mamma ska på tjejmiddag så då myser vi lite  =)


Ja men då kan vi ju titta på bonde söker fru o mysa med lite popcorn - skoj...


Oja - jag måste ta på mig nåt mer innan jag stelnar till helt.


Tittar in lite senare. Ha en mysig kväll.


Puss I Pannan

3 kommentarer:

  1. ja med! Kramizar till er

    SvaraRadera
  2. du har tinat upp, blivit varm och att du fick en mysig kväll. Det gäller att ta till vara de fina stunderna. Kram till dig.

    SvaraRadera
  3. ...Du under flisen och knapra popcorn. Där under tinar Du snart!

    SvaraRadera