Bloggintresserade

lördag 20 oktober 2007

Go ettermidda

 

Har varit ganska sur i natt pga att maskinen inte va laddad..

Man tycker ju att när man äntligen får låna hem en snark maskin så

ska dom se till så att den är full laddad.

Det va inte meningen att jag skulle få med mig en laddare hem, men

nu när jag skulle få ha en i två nätter så behövde den laddas för den

håller bara en natt ( batteriet )

Så nu får jag hoppas att den kommer att funka inatt.

 

Fick ett mail från bloggexpressen att en av mina

kommentarer hade blivit bortplockade inne hos arg 17 åring.

Jag fattar inte vilka regler jag bröt mot där ???

Jag tog en print som jag kan lägga in här OM den blir godkänd

vill säga..

Jaja de finns regler som jag inte begriper mig på. Kunde vara

bra att dom förtydligade dom lite.

 

Ska snart fixa till det lite här till son o svärdotter kommer.. Håll tummarna

att maten blir god..

 

Ska ev upp till tvilling mamman o fota lite innan dom åker till kyrkan

vet bara inte när jag ska gå upp än. Hon hör av sig.

 

Hoppas att ni har sovit gott i natt.. Ha en mysig Lördag.

Tittar in lite senare.

 

Puss I Pannan

 

ps, hjälp mig att kolla villka regler jag bryter mot

EFTERSOM EXPRESSEN PLOCKADE BORT BILDEN SÅ LÄGGER JAG UT TEXTEN SOM JAG SKREV...

 

Hej, vi har tagit bort en blogg-kommentar på det här blogginlägget:
http://blogg.expressen.se/rtb2/entry.jsp?messid=296517

Din blogg-kommentar:
Hoppla hoppla
Om expressen bara består av moderater - mjukismorsor o omogna vilken kategori
tillhör du ? Moderat är du inte som du skriker o lever om. Nån mjukismorsa - nää
skulle inte tro de, alltså återstår bara OMOGEN... Tänk att jag kunde räkna ut
de alldeles själv. Du skrev i ett annat inlägg om ålder. Vissa tycker att du är
omogen som en 17 åring - nån annan trodde du va 50-80 osv... Du tyckte att de va
en extrem ålders skillnad men det är det inte.. Du förstår när man blir så
gammal som kanske 80 så går man tillbaka till barnstadiet. Men det vet ju varje
allmänbildad att det är så... Tänk att jag kunde komma in o skriva o så va de
just på din blogg . Rackans så glad jag blev - nu kan jag sova gott. O du,,,
glöm nu inte att radera detta fort som attan...

Din kommentar bryter mot en eller flera av våra regler.

 


3 kommentarer:

  1. Jag fattar ingenting...

    SvaraRadera
  2. texten har jag skrivit som en kommentar hos en annan, men dom tog bort den för jag bröt mot deras regler....

    SvaraRadera
  3. Hoppas maten ble bra! Å sällskapet mä, förståss! Kramizar

    SvaraRadera