Bloggintresserade

torsdag 4 oktober 2007

Hittpånå











Hej hopp......

Solen skiner o det är jätteskönt väder ute.

Har varit på Vc i dag o tagit prover,,, 7 rör, så nu är jag fattig på blod.

Har ingen aning om vad det va för prover, men det får jag reda på nästa

gång jag ska till läkaren.

 

Gick till Apoteket sen o löste ut lite medicin. Sen köpte jag en sån där gummi sak som

man ska köra upp i näsan när man snarkar.

Får väl se om det vidgar så jag får lite mer luft.

 

Ringde en kompis innan som ska ta en titt på min säng. Hoppas han kan 

hjälpa mig så jag får igång motorn igen.. 

Ja kommer han så behöver jag ju ingen motor hahaha...

 

När jag va iväg innan så hade grannen Teddy, de va första gången

han va där.  Men det hade gått bra.

Som tack körde jag ner henne till kyrkan, dom skulle visst ha

nåt möte. 

Det är så bra när man kan hjälpas åt. 

 

Nu är Sanna här o städar så nu ska jag få fint igen. Skönt ....

Jisses va hon lever ute i köket,,, undra om hon river allt  =)

 

Teddy sitter o kraffsar på mig under skrivbordet o vill komma upp ahhhhhhhh vänta

så där ja,, nu hänger han över min axel ..... 

Mammas lilla bebis.... 

 

Jag klippte honom innan i ansiktet, han va så långhårig så han såg knappt.

Ja jag ska klippa hela honom, men det klarar jag inte av i dag.

Har väl inte sovit så jätteskönt i natt. Men jag får vänja mig vid att ligga plant igen.

Nån ny säng för   15-20000 har jag bara inte råd med igen.. Även att jag hemskt gärna

vill ha en..

 

Jo visst ja, jag gick förbi arb-terap oxo o frågade om jag inte kunde få en förhöjning till sängen.

Näää tyvärr de får bara dom som är i slutskedet eller har amputerat ett ben.

?????

Så när jag berättade de för Rhode som hade Teddy blev hon förvånad, för hon ska inte dö än i alla fall

o hon har en sån.

Jaja,, jag fick i alla fall en nypa,,, en sån som man kan plocka upp saker från golvet med.

O en dyna, men gud så hemsk den är att sitta på. Men det är ju oxo en vanesak..

Huuuuuaaa vad varmt de är, de känns som jag har en halsduk på mig.

Teddy ligger o sover hängande över min axel nu.. Han är helt galen....

Oj va rädd jag blev, han drömde o hoppade till  =)

 

Nu får jag sluta för nu ska Sanna dammsuga sovrummet - jag får inte vara i vägen...

 

Ha en bra dag

 

Puss I Pannan

 

 

4 kommentarer:

  1. hittpånåt. Jo, du kan få låna min säng, den går att fälla upp vid huvudet och fötterna, men jag använder det så sällan, jo, om jag sitter och läser ibland. 7 rör, varför? Förstår att du är sjuk men vet inte hur. Hoppas du får en bra kväll och många kramar till dig.

    SvaraRadera
  2. ...undrar ens om jag äger så mycket blod;) Hoppas att Du blir bra snart nu då!

    SvaraRadera
  3. 00000000000000000004 oktober 2007 kl. 21:50

    HÄSTEN-säng vore inte fel,va? Med tagelstopp,hehe..Kram på dej.

    SvaraRadera
  4. Först trodde jag att du varit på toa hahaha...Hoppas på bra svar på proverna Kramar/Blessing

    SvaraRadera