Bloggintresserade

tisdag 16 oktober 2007

Snoppvisning under promenaden =)











 

Somnade gott innan, men sov inte så länge så det är dags att somna

snart igen...

 

Herregud, jag har tv;n på lyssnar lite på Momento o han är banne mig inte nykter.

Antigen går han på droger eller så tullar han på alkolhol.

Han sluddrar - frustar - stammar  o snackar massor med skit..

Har sett honom innan, o han har INTE varit sån då.

Det är hemskt att se/lyssna på honom.

 

Fasen jag tror t om att han är sminkad.. ?? ! !

Huuuuaaaaa... Nä nu ska jag stänga ner skiten o somna.

 

På tal om droger o alkolhol så när jag va ute med Lilleman igår efter

jag hade varit hos läkaren så rundade jag o Grannen med Pudel Iza en parkering.

Där står en kille o jag såg först inte vad han gjorde. Trodde han letade efter nåt..

Hahahaha ja de kanske han gjorde förresten.

Han säger Ursäkta mina damer när han får syn på oss.

Då ser jag att han står o pinkar nästan vid vägen, där vem som helst

kan komma - vi...

Där står han o pinkar o pratar med oss - mig för grannen går vidare.

Jag hade svårt att höra vad han sa så jag fick säga va flera gånger

samtidigt som jag sträckte fram huvet , ja jag trodde väl att jag

skulle höra bättre.

Han säger att jag har en fin hund - men han ser lite farlig ut samtidigt

vänder han sig mot mig med hela härligheten i näven..

*tunghäfta*

Nää sa jag - han är inte alls farlig. Han frågade om jag hade en cigg

han kunde få. Men jag sa att jag inte rökte..

Jag skrattade o sa till honom att han skulle sluta - men det tyckte inte han.

Han tog allt..

Nä om damen ursäkta så ska jag nog dra mig hem säger han efter

en stund.

Så han lullade iväg. Han va i min ålder - otroligt lik sonens pappa hahaha..

( de va INTE han )

Ja de är inte alla dagar man får sen en pytt när man är ute o går  =)

 

Ha en bra dag när ni har vaknat..

Puss I Pannan

Här är min

  Lilleman

4 kommentarer:

  1. Lät som den naturligaste sak i hela värden, jag skulle börjat asgarva, men det är jag det.! Hur kunde du hålla masken? Kramiz

    SvaraRadera
  2. 000000000000000000016 oktober 2007 kl. 12:04

    på lilla voffsingen ;) Du,vännen! Se upp så du inte hamnar i nåt otäckt.Det finns BUSAR som inte drar sej för att slå ner små damer som är ute med voffsingar på promenad.....Bättre fly än illa fäkta,heter det ju...Kram

    SvaraRadera
  3. Då e du nöjd o belåten för ett tag framåt nu då...kram

    SvaraRadera
  4. Efter-regn kommer sol17 oktober 2007 kl. 00:16

    Och ja ..passa dig för fula gubbar! klarakajsa

    SvaraRadera