Bloggintresserade

söndag 21 oktober 2007

God Natt & Sov Gott









 

   

 


 

Hojsan vilken underbar kväll jag har haft..

Nina blev glad för presenterna - checkar för 300 o två tomtar.

Maten blev lyckad, kunde varit lite starkare.

Det blev kyckling file som låg i marinad över natten.

På med grädde o creme fraiche - supergott.

Det va inte sista gången jag gjorde den.

Hojta till om någon vill ha receptet..

 

Vi har suttit o pratat spelat kort o kollat lite på tv.

Dom åkte hem för en liten stund sen. Ja dom borde vara hemma nu.

Japp nu va dom hemma.

Tiden går så himla fort när dom är här. Ja hur som helst så va

det skoj..

 

Va ju o tog kort innan på Maria som gifte sig i dag/igår..

Hon va jättefin, men jag vill inte lägga ut några bilder

förrns hon har sett dom själv  =)

Ska bli intressant o se vad hon säger om dom. Ja att få höra

hur dom hade det oxo...

 

Lägger in lite bilder från i kväll. Mamma vill inte vara med som vanligt

så henne klippte jag bort. Sådan mor sådan dotter  =)

 

Om ni har haft en bråkdel så mysigt som jag har haft det i kväll så har

ni haft det underbart...

 

Dröm sött

Nu ska jag koppla på snark maskinen igen - håll tummarna.

 

Puss I Pannan

 


 


 


 

Fattar inte varför jag jämt ska glömma o ställa in för röda ögon

 


 

Lik mamma - slapp till tusen  =)

 


 

Här ligger kycklingen i bara marinaden - nu ska grädden o creme fraichen på oxo  

 


 

Det ser väldigt snålt ut på bordet - men det va jättemycket mat Skit samma att jag serverade i grytan  =)

 


 

Här blev Nina lite pilsk - jag frågade henne om hon ville låna min säng eller vänta tills dom kom hem hehehe

 

3 kommentarer:

  1. 000000000000000000021 oktober 2007 kl. 11:51

    Va kul-mysigt ni hade det! Hoppas du leve gott på detta lääänge! Söndaskram ida,får du ! Snark-stumpan,hehe...

    SvaraRadera
  2. på loftet ja de har man ju hört talas om...vicka söta tomtar..käket såg inte så dumt ut...jag tar gärna receptet...du kan lägga ut de här tycker jag....kram

    SvaraRadera
  3. tomtarna, har faktiskt just såna några stycken! Ser ut som om bi fick en mysig middag! Kramisar

    SvaraRadera