Bloggintresserade

söndag 14 oktober 2007

FÄSTING bloggare NEJ TACK










 


Tekniska prylar är inte alltid roligt hahaha...

Kollade mammas mobil o såg att de va ett 08 nr som

hade ringt i natt. Någon måste slagit fel, kanske i fyllan o villan..

När vi pratade i natt så tryckte hon på mobilen hitan o ditan, så jag vet inte

vad hon gjorde  =)

Jag gick in till henne nyss då jag hörde i trappan något som ringde/alarmerade..

(hon sa innan att hon skulle försöka vila lite så jag inte skulle väcka henne, hon ska jobba natt)

Så när jag kommer in så frågar jag varför hon hade ställt mobilen till NU.

- Jävla mobil - ska den hålla på så här ?

- Ja men du måste ju ha gjort nåt (skrattar inombords så jag får nästan panik)

- Ja de va väl när jag försökte i natt då mutter mutter mutter...

Ja hon va inte glad för hon hade precis lagt sig skönt o nästan slumrat..

Hahahahahahahahaha...

Så de va lika bra att smyga ut... Lite roligt är de allt...

O hon som ska beställa internet oj oj oj... Hmmm vad kul jag ska ha..

 

Har kollat runt lite på olika bloggar.. Läst vad bloggarna har skrivit, även läst kommentarerna.

Bloggarna anser att vissa kommentarer är påhopp osv.

Jag kunde inte tyda det på det sättet.

Flera är så helsikes oförskämda mot andra så man tappar nästan hakan.

Från unga till nästan övermogna människor som inte har vett att föra sig.

Undra om dom beter sig så i sitt vardagliga liv ?

På jobbet, till familjen/vännerna ?

Med såna vänner, behöver man INGA fiender..

Flera av bloggarna som är här inne är bara här för att ställa till

de för andra.

Varför gör man så ?

Har dom inget eget liv ?

Som tur är,,, så är majoriteten den som är trevlig. Det är roligt att man kan träffa

så många goa människor, dela saker utan att ens känna varandra.

Att känna oro om det skulle vara något - utan att ens känna varandra.

De är toppen !!!

Sen finns de FÄSTINGAR som biter sig fast på vem som helst.

Den ena är värre än den andre.

Jag hoppas verkligen INTE att jag ens kommer i närheten av FÄSTINGS kategorin, då får ni

sparka mig hårt i räva..

 

Nog om FÄSTING bloggare....

 

Till er andra GOE bloggare... Ha en finfin kväll.

 

Puss I Pannan

6 kommentarer:

  1. om otrevliga bloggare...synd att inte alla kunde uppföra sig. Sen kan det ju faktiskt bli lite obehagligt oxå med vissa bloggare ..tur att ni snälla söta och rara bloggare finns*ler*

    SvaraRadera
  2. 000000000000000000014 oktober 2007 kl. 21:00

    Krama din virria lilla söta mamma från mej ;) De e inte lätt med tekniska grejer för "oss äldre",hehe... Kram på dej mä från tokan,HIHI! Ha de gött!

    SvaraRadera
  3. Hittills ahg jag helt och hållet varit förskonad från styggingar och jag har heller inte klampat in i någon annans blogg där krig pågår.. ja - utom en då, men det var ju 2 månader sedan sist.. huvva! (och jag råkade inte läsa det förrens igår..skitsnabb jag är då!) Din mamma verkar vara en totalkatastrof med tekniska ting.. du kanske ska sätta dig och ha en heldagaskurs med henne .. hihhi! medtag tröstesprit till er båda! kraaaaam!

    SvaraRadera
  4. total otekninsk vad det gäller mobil hahaha..Vi gav henne 1 för några år sen så vi skulle ha koll på henne hon rymmer ibland hahaha..Men hon har en ny nu .Men har fortfarande inte lärt sig medelandefunktionen. Inte heller telefonboken kan hon hahhaa hon kollar i en liten bok brevid Ja älskar denna människa/Bless

    SvaraRadera
  5. ja det händer mycket här,. men det possitiva överväger,. men varför älta , det är bara gå vidare,. gillar inte heller fästingar,. tur hon har dig,. som är duktig på data,. du får nog fullt upp*s*var rädd om dig,. kram

    SvaraRadera
  6. själv slogs jag med kärlekens väckarklocka inatt...:( grymt irriterande att vakna 04.30 en söndagmorgon av klockan..och jag visste inte hur man stängde av den....ha ha..somnade om till slut iaf. Ha en go kväll :)

    SvaraRadera