Bloggintresserade

söndag 14 oktober 2007

Telefonsamtal mitt i natten












 
God eftermiddag mina vänner.

Migränen är borta, yeeeeeees...

Ska inte ropa hej förtidigt  =)

Har jag den i mer än 1 dag så brukar den hålla i 3

dagar... Detta va 2;a dan. Skit samma..

 

Sitter här o pimplar lite kaffe. De blev supergott.

Ska bara fylla på lite mer.. Hold on !!!

 

Så där ja...

Telefonen ringde vid 4-tiden i natt/morse, jag hade somnat med lampan

tänd o glasögonen på, så jag såg att de va mamma som ringde.

De tog 1 sekund sen stod jag på golvet o sa till henne - Va är de ? men jag menade

har de hänt nåt ?

Har nog inte vaknat så fort på väldigt länge.

Sen frågar hon;

- Varför ringer du på mobilen ?

- Vaaa, de va ju du som ringde till mig

(två personer som precis hade vaknat fattade inget)

- Ja nu ja, de vet jag väl. Men du väckte mig när du ringde

på mobilen...

- Nej jag har inte ringt.

- Jo men det står ju missat samtal från dig.  Jag blev ju rädd att

du hade gått ut med Teddy o att de hade hänt nåt.

- Ja men har du inte drömt att mobilen ringde ?

- De HÖRDE JAG VÄL att mobilen ringde.

- Ja men du kanske fick ett sms o såg att det stod så, missat samtal för jag

ringde till dig häromdan.

Ja så lite sas de i natt.

Jag ska kolla mobilen. Det verkar som jag inte rensade den ordentligt innan hon fick den hehehe...

Hon kanske har fått lite smaskigheter... hahaha.

 

2 saker ska jag göra nu , näää några till, dricka upp kaffet, klä på mig, hämta mammas mobil

kolla den medans jag är ute på en promenad med Lilleman.

Då blir de flera flugor på smällen  =)

 

Ha en fortsatt fin söndag..

 

Puss I Pannan

 








 



 

   

1 kommentar:

  1. 000000000000000000014 oktober 2007 kl. 18:26

    hehe,när inte haspen är på........eller va de heter.... Flugor som är på smällen ska ha smäll,hehe.Ja e inte heller riktigt vaken..Gäsp ;)Kram

    SvaraRadera