Bloggintresserade

lördag 27 oktober 2007

Ohhhhh vilken mysig kväll vi har haft.







 




 


 

Pizzan va supergod - har inte ätit så god pizza på väldigt

länge.

Dom hade köpt med godis oxo - hmmm gott va de, men

det sätter ju sig som en igel på mig direkt.

Vi satt o kollade på Idol - det har jag inte gjort sen

uttagningarna - tycker att det är roligast.

 

Tycker att Andreas o Daniel sjunger bäst... Ja ok Daniel är mycket bättre. Det kommer att bli nåt stort av honom.

Jag blev lite chockad när jag såg hans syskon på tv;n.

Mellan systern va med i "vårat gäng" till o från. En helt

underbar tjej - hon skrattar åt allt.  Äldsta systern känner jag

inte till så mycket - mer än att jag vet vem det är.

Daniel körde jag i sittkärra när han va liten. Allt det hoppade

på plats i kväll när jag såg systern.

Tänk vad hans mamma är stolt över honom.

Jag pratade mycket med hans mamma förr. Hon har oxo fibromyalgi.

Dom har det inte lätt nu familjen. Ja de har dom väl inte haft på länge.

 

Marcus o Nina har kommit hem nu - han ropade till på msn. Ja den fungerar ju när den vill så därför har jag skaffat skype oxo.

Har försökt att publicera mitt inlägg en bra stund nu - men jag kommer ingenstans.

Kommer inte ens in o kan läsa expressen.

Pissigt är de ! ! ! !

Oj nu kom jag in lika bra att försöka lägga ut de då  =)

 

Hoppas att ni har haft en mysig kväll.

Dröm sött - blogga lugnt

 

Puss I Pannan

 

Tack Marcus o Nina för en riktig myskväll...

Love U

 


 

  

2 kommentarer:

  1. 000000000000000000027 oktober 2007 kl. 12:26

    morgon ;) En pizza köpt "med hjärtat till ett hjärta" måste väl vara allra bäst? Ha en bra "dagen efter".Kramen

    SvaraRadera
  2. blir goa minnen, speciellt när de nära e med..Vi har fortsattmysdagen från igår, jag o lilltösan, kommer nog att pågå hela helgen..Vi är helt själva ..Okey + kräken då../Go lör/Bless

    SvaraRadera