Bloggintresserade

fredag 12 oktober 2007

TREVLIG HELG =)

*gäsp* tjena va trött jag är.... Somnade som en knockad golfboll.. Det tog väl musten ur mig när jag gjorde soppan innan  =)


De är lika bra att göra så mycket när man ändå håller på...


Vilken underbar dröm jag hade. Jag drömde att jag fick barn. (vet ju att de betyder tråkigheter) Jag kommer inte ihåg könet på barnet.


H*n va så liten men så stark i nacken... Blev bara lite paff när jag vaknade o inte hade något barn jämte mig, plus att jag hade fått barn i hop med sonens pappa... *vilket inte skulle hända*


Pratade med Nina innan jag somnade. Hon fyller 20 år snart, så jag frågade om dom inte kunde komma hit så jag kunde laga lite mat till dom... Det ville hon gärna. Så vi får se vilken dag de blir. Hennes föräldrar ska ju fira henne oxo...


Hoppas du somnade gott Nina....


Nu hoppar jag tillbaka till Hilding, den lilla svikaren. Han är inte skön längre... Tänk om de gick att laga "ryggen"...


Får kolla runt o se om de finns någon jag kan flirta med  =)


Ha en underbar helg, njut, mys o gör de ni ska...


Händerna på täcket...


Puss I Pannan

3 kommentarer:

  1. 000000000000000000012 oktober 2007 kl. 12:07

    bäst hela helgen och alltid..Kram

    SvaraRadera
  2. kom just ihåg en dröm jag hadde för längesen ..födde ett barn o tittade på barnet då hadde den tänder o så stog det en vagnn brevi som bebisen gick o satt sej i,,,,snacka om mardröm..nu ska jag vila en stund till .ska <hämta Bellan på dagis...hörs senare. kram..hälsa hilding:)

    SvaraRadera
  3. en riktigt bra helg hoppas du hittar en liten flirt

    SvaraRadera