Bloggintresserade

torsdag 25 oktober 2007

Överskrift JaVisst !!!









                     


 


Testade o spela snodd nu..  Har spelat nåt liknande men

det hette nåt annat.. Det är lite kuligt ...

 

Jag brukar vara inne på www.zylom.com

Där finns det mycket att spela.

Eller inne på www.blip.se   tror jag de är.

 

Har friserat Lilleman i dag. Oj oj nu ser han ut som en

nakenhund  =)

Så liten o söt. Men jag är inte klar än utan jag får

ta det sista i morgon om värken tillåter.

Han måste ju jämnas till.

 


 

Sanna har varit här o städat i dag så nu har jag fint igen.

Helt otroligt. Känns så gott. Hon åkte hem för en stund sen.

Hon hade visst bakat pizza i skolan o fått mvg. Hon är

jätteduktig ... *stolt *

 

Altanplattorna är fixade nu oxo. Jag har knappt hört att han har varit

utanför - tror han inte har vågat röra sig hahahaha..

Han hade gjort iordning efter sig. Även ställt tillbaka

mina utemöbler.. Det är första gången de har hänt.

 

Härom natten skrev jag igen till DreamCathers.. Det va en familj som va

med i Extreme Home makeover som jag skrev till.

Den pojken Aaron är handikappad o hur go som helst.

Ja de lilla jag har sett då från tv;n.

Vi har i alla fall mailet med varandra några ggr.

DreamCatchers är deras baseball lag.

Mamman i den här familjen har sett till så att andra handikappade barn oxo

kan vara med i någon idrott. Dom skulle spela en match nu i november.

Hon sa att hon skulle skicka ett DreamCatchers armband o en dvd med barnen.

Jag har ingen aning om jag ska betala för de, men det gör jag gärna..

Det ska bli roligt att se.

 

Ja nu har jag svamlat lite. Segt som det är riskerar jag inte att

skriva direkt på bloggen utan i anteckningar.

Får se om jag kommer runt nåt i dag..

Ha en mysig kväll.

 

Puss I Pannan

 

Är alla inne på FaceBook ?  Jag fattar inte mycket av den sidan.

Har inte fattat poängen med vad man kan göra där som är roligt  =)

5 kommentarer:

  1. 000000000000000000025 oktober 2007 kl. 22:59

    Frisera vovven!Du är otrolig!Tusenkonstnär tror ja minsann... ha en go kväll /natt Kramen

    SvaraRadera
  2. och så kastar vi får på varandra, skvallrar och skickar små filmer hit och dit. Jag tycker att du ska rasa in där.. skaffa ett konto och kom och hälsa på vet ja! Det finns en bunt bloggare där, men det vet du ju redan! =) Kraaamis!

    SvaraRadera
  3. ... hej igen är nu uppigen och du jag måste bara göra ett tillägg fattar nada med detta Facebook Ha en trevlig helg kram Lifetime

    SvaraRadera
  4. 000000000000000000026 oktober 2007 kl. 19:11

    Ingen hemma här? Hur e läget? Kramis

    SvaraRadera
  5. klippa hunden, eller frisera, det är inte lätt, dom rör på sig. Jag har inte varit inne på FaceBook, det räcker med denna blogg. Läst lite om den men jag vet inte, är lite skeptisk. Kram och ha det bra.

    SvaraRadera