Bloggintresserade

lördag 13 oktober 2007

Ha en mysig lördag =)

 

 










 



 

Lördag hela dan, vilken tur..

Sitter här med megaskallevärkajajajaj

Fick ont i skallen i går kväll när jag körde Mamma + kompis

till stan,, kompis hade JÄTTE mycket parfym på sig.

Jag tål inte de. Förr kunde jag ha hur mycket som helst

men inte i dag...

Jag älskar parfym - så det är tråkigt när man inte kan ha dom.

Har legat i mörkret hela dan,  förutom några rundor med Lilleman.

Vi har precis kommit in så nu är det mörkret som gäller igen.

Hade ju tänkt att hoppa runt till er alla i går, men de gick inte.

Jag skulle bara vila ögonen en stund, sen somnade jag.

Jag får ta det lite senare..

Hoppas att ni mår bra.

Nu blir de bara gallematias  =)

 

Tog lite bilder i går, kommer inte ihåg om jag sa de. Men jag la ut

dom i alla fall. Några blev bra, några mindre bra..

 

Ha en fin kväll.

Puss I Pannan

 

5 kommentarer:

  1. migränartad huvudvärk, då vill man ha det mörkt och tyst omkring sig. Hoppas att det lättar snart. Ha det så bra det går. Kram!

    SvaraRadera
  2. med skallont!! Ha en fin söndag o försök må gott nu,kram!

    SvaraRadera
  3. ojoj! Katter o hundarna, så fina o goa! Hej då!

    SvaraRadera
  4. 000000000000000000014 oktober 2007 kl. 11:02

    vet du väl? Ja ber lite istället,för huvet ditt.. Kramen.

    SvaraRadera
  5. är det söndag hela dan :) Kram på dej!

    SvaraRadera