Bloggintresserade

tisdag 2 oktober 2007

En snabbis













Sitter o väntar på att lilla mamma ska komma hem så

jag kan ta bilen o åka o handla lite.

 

Att i natt hade jag värsta drömmen. Men jag vågar inte berätta , mer än

att den handlade om sex....

Aldrig nånsin har jag haft en sån dröm. När jag vaknade så vågade jag knappt

öppna ögonen i fall jag hade nån jämte mig..

Nog om de  hehehe....

 

Jag försökte i går att skriva o lägga in bilder, men jag försökte även att

gå in till er... UTAN resultat... Hoppas att de är bättre i dag.

 

Jo visst ja - KVAST- jag har minskat ner din bild om du vill ha den i stället.

Tänkte i fall den andra va för stor...

 

Oj nu kommer hon,,, nu ska vi byta, hon tar Lilleman o jag tar bilen....

Hörs sen.

 

Puss I Pannan

3 kommentarer:

  1. Hoppas att du får en skön natt i natt med*L*/kram

    SvaraRadera
  2. Kommer du o gör mig sällskap =) kram kram

    SvaraRadera
  3. 00000000000000000002 oktober 2007 kl. 22:54

    KLART ja vill ;) Ja försökte minska ner den men då sluta kvasten vifta..å de va inte kul..Men NU är de jättebra! Tack å tack. KRAMEN

    SvaraRadera