Bloggintresserade

onsdag 3 oktober 2007

HILDING BRÖT RYGGEN











 


 

inatt...   *gråter*

Jag somnade gott o sov lite drygt en timme, vaknade av värken.

Upp o gå lite, sitta o kolla på tv, lägga mig o kolla vidare...

PANG !!!!!     Jag flög ner o slog huvet i väggen, benen for rakt upp.

Höll på att sparka till Teddy oxå... Båda blev vi livrädda...

Säng jäveln har gått sönder..  Nu kan jag INTE höja huvudändan mer.

Kunde knappt somna för de kändes som jag tippade över.

Är inte van att ligga plant....... F-n ska jag göra nu ?

 

De är ju inte billigt att köpa ny säng ... Lämna in den för lagning kostar

väl lika mycket.  Får vända på sängen o se om de är nåt jag kan fixa själv,

annars får jag ringa nån av mina goingar  hehehe..

 

De va lögn i helsike att komma in o kunns skriva nåt mer i går. Har försökt ett bra tag nu

oxå men vi har inte sett om de går att publicera än.....

Har i alla fall läst era kommentarer tack.... O jag saknar att hälsa på hos er.

Men de går ju inte... Funderar allvarligt på att byta till min reserv blogg ?

Men jag vill inte lämna den här bloggen heller med allt som man har lagt ner..

Tid - svett - svordomar - slitit mitt hår - tårar.... OK inte svett o tårar  =)

O håret har jag kvar.

 

Jo - när jag gick ut med Lilleman innan så hade en bil ställt sig så dumt till så man fick

krypa intill väggen till andra huset för att komma förbi. När jag går förbi ingången så kommer

de ut en tant o jag blev så jädrans rädd så jag frös till formade munnen som jag skulle skrika

rakt ut - men jag fick inte fram ett ljud...  Ja hon blev oxå rädd. Där stod jag o flåsade nästan som

Mr Bean med ögonen som råttepickar....

Ja vi fick oss i alla fall ett gott skratt.

Jahaa nu ringer Anita,, lika bra att jag prata med henne en stund - hon blir lite kinkig annars  =)

 

Ha en bra kväll

 

Puss I Pannan 

3;e försöket att publicera ......... 

 


 








 



    

 

4 kommentarer:

  1. ibland är det nästan hopplöst att publicera något. Men rätt som det är så fungerar det. Men byt inte, jag gillar att komma in här och ha trevligt en stund, tror inte att du vill missunna mig det, eller? Kram på dig.!!!

    SvaraRadera
  2. de e inte lätt...de vore ju en bra grej o vända på Hilding....försök de..nääe de blir kanske lite toki vinkel då....varför vända ...kan du inte lägga dej med huve neråt som pippi för du e ju lite pippi ju....o lägga en kudde under fötterna o vifta lite på tårna:) nääe de e synd om dej faktist tycker ja jaja iallafall lite grann...puss o kram

    SvaraRadera
  3. hela jäkla sidan! Nä, inte nå vidare kul, ede inte! Hoppas hilding går att medicinera! Kramiz

    SvaraRadera
  4. 00000000000000000003 oktober 2007 kl. 23:35

    å DE va bra :))) Flåt,ja kunde inte låta bli att skratta åt Hilding.Det lät så festligt när du berätta,fniss,benen rakt upp!!Hoppas du kan sova gott ändå,vännen.KRAM

    SvaraRadera