Bloggintresserade

onsdag 10 oktober 2007

Welcome to my Heart =)










Tjolahejtjolahoppsansa

Jisses vad en massa onödiga saker man ska pilla med jämt.

Istället för att sitta o göra en ny blogg med länkar så kunde jag plockat

iordning i lgh lite. Eller gjort något att äta  tssst...

Plockade bort min grafiksida o la till en länksida i stället.

Jisses vilken ordning jag har *not*

 

Snart börjar Bonde söker fru.. Måste ju se vem av bönderna det är som

klappar en tjej i rrrrruuummppaaan... 

En plats i solen va ju inte innan, det är lite roligt att kolla på.

Vet inte om det är något mer bra på tv;n sen ?

 

Nu ska jag snöra in mig i täcket o kolla på tv;n....

Ha en fortsatt fin kväll.

 

Puss I Pannan

2 kommentarer:

  1. dom kollar jag inte på men däremot klockan halv tio på ettan, Mia och Klara, ett roligt program. Kolla är du snäll och tala om vad du tycker. Jag tycker att det är helkul. Kram och sov gott sedan.

    SvaraRadera
  2. ja kan man annat än le åt Fredrik som sitter där och bara myser.Han ar säkert inte sett så många tjejer på en gång!!svetten lackar stackarn ..Det där med att man borde göra annat än att blogga det känner man ju igen ..tiden bara skenar när man sitter här...

    SvaraRadera