Bloggintresserade

måndag 29 oktober 2007

God morgon

Tittar in en liten snabbis... Somnade ganska tidigt o vaknade för en stund sen. Det blev inget skrivet igår. När jag skulle sätta mig vid datorn så kom Tilda o tog över. Spela spel... Vi spelade Anki o Pytte,,, jisses vad jag skrattade.. Vi hade så roligt. Måste försöka o få tag i lite fler spel till henne. Försöker bla med Min första ponny - Djur veterinären o nåt mer. Ja jag kommer inte ihåg nu.


 


Ha en underbar dag. Hoppas inte att det regnar som det gör nu...


 


Puss I Pannan O tack för alla goa kommentarer i tidigare inlägg. Vad gullegoa ni är  =)

1 kommentar:

  1. 000000000000000000029 oktober 2007 kl. 14:35

    DU är förlåten,hehe,att du BARA lekte med Tilda och inte brydde dej om oss,hahaha. Pöss å krumelurkram på dej från mej ;))))

    SvaraRadera