Bloggintresserade

onsdag 24 oktober 2007

Nu jädrans kom jag in =)








 


 


 

 


Tjolahejtjolahoppsansaaaa

Äntligen kan man logga in o skriva lite.

Det har inte varit alls roligt att vara utan er.

Fast i förrgår så låg jag i migrän så jag sov o sov igen.

Oj oj oj mailen trillar in här nu... Har redan över 3000 + att

det kommer in 621 nya  blah - jag får skylla mig själv

när jag är så lat o inte tar reda på dom.

 

Sitter o dricker lite kaffe nu. Har kollat posten o reklamen.

Har ringt o försökt ta reda på vad det va för paket som

redan va utplockat när jag skulle hämta ut de.

Men dom trodde att dom hade skickat två avier.

Har sparat nr i fall om att de inte skulle vara så.

Väntar ju fortfarande på tuttkassen o kasslerhållaren  =)

 

Just nu har jag en karl som ligger på alla 4 utanför min altan..

Hmmm undra vad han vill ?  hahaha..

Han flåsar o stånkar så jag vågar inte titta ut.

Nu börjar han mumla lite oxo oj oj oj...

AaaaAAaaaaaAaaaaaAAaa sa han nu..

Hahahaha han lägger om plattorna på min uteplats.

O nu kom väl hans jobbarkompis så han svarade Aaaa på nåt..

Roligare än så blev de inte  =)

Synd att han inte va snygg.. Då hade jag inte suttit här

då hade jag stått ute o flåsat som en galning..

 

Msn strular som vanligt - den stänger ner för mig. Har skickat rapport

men det händer ju inget ändå.

Skulle ta o skaffa nåt annat. Skype eller nåt.

Vad använder ni ????

 

Nu vill Lilleman gå ut en runda, o de lilleman vill mamma göra  =)

Nästan..

 

Puss I Pannan

 

 

3 kommentarer:

  1. 000000000000000000024 oktober 2007 kl. 18:31

    kassen och kasslerhållarn????Här va de kryptiskt vill ja lova,hehe.Kul att se dej i dessa sega tider.Ha en fin kväll.Kramis
    Ps/Gräslig fantasi du har,hehe...eller vem de nu e som har de,hahaha.. <-<FLIN<-<-

    SvaraRadera
  2. Härlig fantasi skulle jag säg *ler*
    ha det så bra

    SvaraRadera
  3. vill du ha gmail så kan jag bjuda in dig.. Kramen!

    SvaraRadera