Bloggintresserade

torsdag 25 oktober 2007

Nu är de kväller












Jahaaaaaaaa, som han säger bonnen Fredrik tror jag han heter.

Såg inte så mycket av de för jag pratade med svärdottern i telefonen.

Vi satt o spelade yatzi mot varandra.  Kul...

Har installerat Trillian - det är msn - yahoo - icq mm allt i ett.

Men jag ska nog plocka bort de.

Msn får väl strula då.

 

Undra vad grannarna eldar med ? Jag kan knappt andas,

det luktar / smakar svavel - starkt i munnen. Det kommer utifrån ...

Bläääääääääääääh

 

Hehehehe jag har fruktansvärt gräslig humor..  Men det har jag alltid haft hehe.

Det är ju alltid nån som skrattar åt den o de är JAG =)

 

Ja de har ju varit segt att komma runt bland bloggarna i dag oxo..

Ovanligt va  =)

Men än ger jag inte upp. Nää faen jag måste stänga till mitt fönster.

Hold on.

 

De va ju inte öppet ens, det kommer väl in via ventilerna.

Skit oxo - det är ju inte klokt - nu får vaktmästaren fixa till

ventilerna jag har tjatat i flera år. Men han säger att det ska vara så.

Ner med honom i svara hålet ! ! ! ! ! !

 

Får inte glömma att ringa till sjukgymnasten i morgon o ändra tiden.

Påminn mig ... Tack   =)

 

Spelar ni några spel på nätet ?

Vad spelar ni ?????

Vad gör ni när ni sitter på nätet ?

Ja mer än att blogga...

Oj oj ni skulle bara veta vad jag gör hehehehe...

Det är ganska rumsrent   =)

 

Nu ska vi ut o ta en liten kiss i buskarna...

Hmmm jag skulle skriva nåt mer men det försvann....

Jo - tuttkasse o kasslerhållare är  bh o trosa  *skrattar så jag trillar av stolen*

Me sjuk humor ?? OHH NOOO

 

Blogga lugnt.

Dröm sött - händerna under täcket.

 

Puss I Pannan

*host*

I morgon är det

Lenas dag igen

6 kommentarer:

  1. ...spelade faktiskt Mahjong ett tag för länge sedan men kom på det nu när Du frågade. Det var kul som fasen.

    SvaraRadera
  2. på facebook jag! Sitter och leker men kompisarna där förståss! Expressenbloggen strular ju bara! Kramiz och glöm inte ringa sjukgymnasten i dag!

    SvaraRadera
  3. ja FB där finns alla tror jag =)
    annars fins ju blip å bamse.net *S*

    SvaraRadera
  4. 000000000000000000025 oktober 2007 kl. 13:03

    Kul man kan få nån å trill av stola ;)))) Du ÄÄÄRRR bara för kul du! BH-trosa-humorn va DIN!!!!???? Heeehheheh Omfamning på dej din buse,hehe

    SvaraRadera
  5. skitkul blir alldels fast..Inget stress kul kul/Bless

    SvaraRadera
  6. kul du fick mig nästa att trilla av stolen kramiz :)

    SvaraRadera