Bloggintresserade

fredag 26 oktober 2007

Fredag kväll...




 


 

Pratade precis med Marcus i telefonen. Vi hade ju pratat om att

dom kanske skulle komma hit i kväll. Men han kände sig inte pigg.

Han har inte fått riktiga arbetskläder så han går på nätterna o

fryser... ( hmm tror mamma får göra nåt åt de )

Men han ändrade sig nu, så dom kommer snart...

Jädrans va glad jag blev... Vi träffas inte så ofta. Han

bara jobbar o jobbar - sen vill han ha sina helger.

Men nu fick jag vara med.

Dom skulle stanna till o köpa pizza, dom bjuder mig hehe..

Ohhhh vad mysigt.

 

Har varit ute o gått lite.. Ja Teddy o fästmön har strosat runt.

Hon vill bara busa medans han vill go to the next level sas  =)

Nej säger svärmor

JO säger jag..

Nej blir de  *suck*

 

Skulle titta runt till er i går, men kom bara in på nån enstaka

profil sen kunde jag inte göra så mycket mer.

Surt surt. Jag förstår inte varför dom inte kan fixa till de ?

De är ju en struntsak för en tekniker eller ?

 

Jag är inloggad på FaceBook har varit de ett tag-men fattar inte ändå..

O jag menar så trög brukar jag inte vara hehe...

 

Nu ska jag fixa till lite innan dom kommer mina små gullungar..

 

Ha en trevlig helg..

Puss I Pannan

 


 

2 kommentarer:

  1. och ha en riktigt go helg på dig!!

    SvaraRadera
  2. 000000000000000000026 oktober 2007 kl. 22:17

    ens gullungar,hehe,kommer å hälsar på så man hoppas att ni har det mysit å så... kramisar å ha en go helg..

    SvaraRadera