Bloggintresserade

måndag 22 oktober 2007

Tycker om dig Kvast =)











Hahahaha nämen Kvast gillar du inte min tomte  *snyft*

Jag gillar den inte heller, la ut den för att retas lite...

Men jag gillar sensuella bilder - det är sexigt  =)

Du får tycka precis vad du vill, det gör inte mig nåt.. Blev så full

i skratt när jag läste detta nu..

 

Har suttit med bilderna jag tog på bruden i förrgår. Så nu ska hon bara

ta emot dom på msn när hon sätter sig där.

Ska fråga om jag får lägga ut några sen.

 

Har sovit till o från sen i går kväll. Jag har varit vaken några timmar nu - men är

ändå så trött.

Får ju inte glömma att City Akuten & Prison Break börjar i kväll.

Finns de ju lite snyggt att titta på innan man somnar  =)

 

Fick en kallelse i dag att jag ska gå till tandläkaren i nov nångång. Blaaah de gillar

jag inte. Jag hatar tandläkaren ok, jag är rädd. Så rädd så att jag vill

springa därifrån.

 

Igår fyllde min "flicka" Mare i Estland år.. Happy Birthday to you my Angel.

Hope you had a great day with your family and friends.

Miss you Kisses.

 

Har slarvat med maten i dag, känner att det börjar knorra lite nu..

Får väl slänga ihop en omelett eller nåt.  Orkar inte.

 

Tittar runt hos er lite senare - måste lägga mig under täcket en stund

jag fryser ihjäl..

 

Ha en mysig kväll

Puss I Pannan

Denna bilden kanske

är lite bättre =)

10 kommentarer:

  1. 000000000000000000022 oktober 2007 kl. 22:02

    DEN bilden va bättre!Hahaha! De är kul att va lite småtoki,fniss,skulle du prova nångång,hahaha. Å ja gillar dej..ÅXÅ! Du MÅSTE äta,lilla vän,annars får du bara ont i huvet.Lyd "mamma" nu,hehe.. KRAMEN!

    SvaraRadera
  2. 000000000000000000022 oktober 2007 kl. 22:13

    bra,lilla vän ;) Kramelikram

    SvaraRadera
  3. alltid upp, det lite "orginella" om man säger så. Men den här bilden var många pinnar upp. Ha en fin kväll och lyd Kvast och ät ordentligt. Kram på dig.

    SvaraRadera
  4. var mycket bättre! Pervotomten arkiverar vi! hihi! Nattakram

    SvaraRadera
  5. tittar in innan datan packas i hop,. hoppas du har det bra,. dessa bacciller hoppas jag är borta när jag kommer tillbaka ,. önskar dig allt gott,. och var rädd om dig,. kram och puss på kinden

    SvaraRadera
  6. 000000000000000000023 oktober 2007 kl. 12:13

    min vän.Hoppas natten varit god. Kram

    SvaraRadera
  7. ha en bra dag kramiz kramiz

    SvaraRadera
  8. Hoppas du mår bra! Kramiz

    SvaraRadera
  9. ...Du och mys under täcket. Det finns inget bättre;)

    SvaraRadera
  10. krypa ner där nu usch va nanigt de bidde med ens/Gnatti på tanten hehe

    SvaraRadera