Bloggintresserade

måndag 15 oktober 2007

Dagens BABBEL från TakeMountain

God morgon go bloggers...

Hoppas att ni har sovit gott heeeeela natten  =)

De har inte jag .... NÄ

 

Vilket konstigt väder de är,,, när jag gick ut innan så va de ganska varmt ute, i går

o förrgår va de jättekallt...

Kroppastollen hinner ju inte reagera alls på hur den ska vara  =)

 

Nyduschad o läcker sitter jag här smidig o smäcker... Hahahahahahaha de

blev ju nästan lite roligt.

Hmmm *låg sexig röst* sitter här i bh o trosa grrrr...

Håret är uppsatt i en knut, men den ska snart falla ner..

Någon som blev lite tänd asg asg asg asg

Har nog legat av mig..

(anita blev nog de, hon har inte heller fått sig nåt på läääänge)

Men jag har skrivit nåt en gång, mmmm de har jag hehehe..

 

Nä skärpning damen annars hänger vi opp na i granen.

 

Har skrivit upp på en lapp att jag måste säga till dom att kolla trycket. Det är ingen som har gjort de

sen jag ökade dosen ,,, ahhhhhhhhh kommer väl inte ihåg vad dom heter nu heller..

Återkommer om de..

 

Tror att jag ska fråga om hon inte har något chip som hon kan sätta in i

huvet så jag får lite minne. Undra om hon har humor ?

Jo de tror jag... Annars lär de nog inte gå så bra mellan oss. För jag kan

vräka ur mig vad som helt , när som helst...

Bara för att hon är läkare så behöver jag inte hålla mig i skinnet hehehe.

 

Har fått så jag ska hämta ut nåt på Ica... Undra vad det kan vara.

Kängerna är för tidigt,,, kan vara trosa - bh eller den nya batteri laddaren...

Hoppas på det sista.

 

Om man skulle ta med kameran o ta lite bilder.. Nää skojar, hur roligt är de

på en skala från 1 -10 ?

 

Näjjjjj  nu ska jag nog ta o hoppa i lite kläder.

Ha en bra dag..

 

Puss I Pannan

 

Ängladamm - jag förlåter dig... men det finns INGET  att förlåta ok...

Jag blev lite putt när han hade skrivit så om dig där... =)  Puss på dig

 

Ojjjjj en björn som sprider skräck i Mullsjö,,, de är inte långt från mig de...

Ahh man får väl vara glad om nån vill ha en =)

2 kommentarer:

  1. ...hehe! Låter mysigt. Kommer från min Metroblogg där jag chockat med rosa rosor, inte många kan motstå rosor i oktober!
    Men tidningen har hotat ta bort sista blogginlägget?!?!!? Första gången det hänt mej! Kramen!

    SvaraRadera
  2. 000000000000000000015 oktober 2007 kl. 18:10

    idag,hör ja? De e bra de... fortsätt så,vännen.En del behöver muntras upp här(läs:JAG behöver,hehe) Kram...igen ;)

    SvaraRadera