Bloggintresserade

tisdag 30 oktober 2007

Hur mycket ska man behöva stå ut med ?







 


                            

 


 

Är det inte tyst i lgh ovanför mig i natt så ska dom få veta vad dom heter.

Tanten som bor där är inte hemma - hon ligger med brutet lårben ( kanske är hon på väg hem)

Tantens dotter med elefantskock är där o odlar potatis i parkettgolvet o stampar vin.

Fan rent ut sagt ! ! ! ! !

Dom har hållit på i ett dygn nu - det smäller - dunkar - klampas i govlet så snart

ser jag väl märkena efter deras hälar.

Detta hade inte gjort ett dugg OM dom hade varit tysta på natten.

NEJ då - dom håller på hela tiden.

Ok nu va jag orättvis - dom va faktiskt ganska tysta mellan 4-6 i morse, sen satte

dom igång igen.

Jag vet att jag sover dåligt så jag borde kanske stå ut - Men jag vill kunna

sova när jag KAN sova.

Sen har det luktat konstigt ,,, ja sen i går. Innan när jag gick ut med Teddy

så gick jag förbi deras dörr o det luktade gödsel blandat med människo skit.

Jag trodde jag skulle spy rakt ut i trappan.

Jag skulle skynda mig o slänga skräp påsen öppnade luckan

*hulk* där va de fullt av gammal mat. Tanten har inte varit hemma på

ett par månader - tänk er den doften.

(hoppsan där tackade teddy för maten raaaaaaap sa de hahaha )

 

Tänk om det har blivit stopp i hennes avlopp på toan igen. Jag är livrädd att skiten ska

komma ner till mig så det kommer upp ur min brunn i duschen... Tänk er vilken rysare.

Jag skulle nog få flytta härifrån.  ouaaaou jag kräks.

Bara så ni vet - håller dom inte truten där uppe i natt så kommer jag att

förvandlas till en BITCH då ska dom få se på moppo.

 

 

Jag måste ju säga att det finns gulliga grannar oxo.. Det ringde på min dörr

nyss o utanför står en söt liten gube. Försynt frågar han om jag kan

tvättmaskinen...

Jaaa sa jag o följde med honom ut.

Där står frugan o försöker fundera ut vilket liv tvättmaskinen lever.

Jo - den lever ett eget liv.

När dom kom ner o skulle slänga in ny tvätt så hade maskinen stannat,

men det hade inte tvättat klart i tiden.  Så dom fick inte

igång den igen.

SuperWoman lägger sina händer på tvättmaskinen o smeker lite.

Säger till den att jag skulle vilja sitta på den medans den centrifugerar hahaha..

NÄ så va de inte alls.

Jag stängde av huvudströmmen o vips så funkade det igen.

Men det är dagens sanning att den lever sitt egna liv  =)

 

Jaha jaha jaha - jag skulle ju kunna plocka i ordning i köket nu

eller hitta på något annat vettigt.

MEN aaaahhhhh jag får se vad jag gör.

 

Ha en finfin kväll

Puss I Pannan

 

 

    

6 kommentarer:

  1. 000000000000000000030 oktober 2007 kl. 20:33

    UPPÅT när du ska gå ut? Konstit hus du bor i,hehehe.Eller va gjorde du utanför deras dörr??? Du va väl inte lite nyyyyfiken??Haha,man VEEET ju aldrig..KRAAAM på dej SuperWoman ;)))

    SvaraRadera
  2. Ja du jag går upp när jag ska gå ut. Jag bor nere i djupaste källaren hehehe. Lgh börjar på bottenplan så på 2;a våningen är entren om man räknar så. Så jag går förbi deras dörr om jag inte tar hissen ... Klart att jag är nyfiken men bara på sexiga karlar =) kramelikram

    SvaraRadera
  3. in å önskar dej en rofylld natt KRAM

    SvaraRadera
  4. man bor i hus och slipper tänka på grannar som väsnas. Hoppas du lyckas få lite sömn inatt vännen. Kramis!

    SvaraRadera
  5. det tur man bor i huset vi ha tyst som en grav ibland om det inte blåsa då höra vi havet ha en bra dag kramiz

    SvaraRadera
  6. jäkla tur att en annan bor i stora staden .....nääe hoppas du ger dom på moppe inatt ...jag lovar ska vara en liten fluga i hörnan vill gärna va me då.....o apropå bilden ..jag har tänkt va sjutton den e lik o de ser faktist ut som ett höstlöv ...snacka om o se konstigt:) näää nu ska jag sova gäääääääääääääääääsp hoppas dina grannar e tysta inatt så jag får sova ...kraaaaaam

    SvaraRadera