Bloggintresserade

torsdag 4 oktober 2007

Nu har jag varit på besök










 

 


Äntligen har jag kunnat gå runt till er.. Hoppas INTE att jag har missat någon

då blir jag lessen på mig själv.

 

Innan i kväll när jag släppte in katten till mamma så mötte jag grannen, o jisses va rädd jag blev.

Jag blev så full i skratt, de va andra gången jag blev skrämd.

Vi stod o skvallrade i trappan lite. Hon är så gullig, hon följde med in o jag

visade korten jag hade tagit på hennes son o svåger..

Dom korten är så bra på dom.

Hennes son frågar ofta efter Tilda. Han kommer att bli farlig när han blir stor.

Lik pappa kanske  =)

 

Oj vad jag va lessen i natt när sängen brakade ihop för mig, ja rädd oxo när de small till.

Du Kvast,, t om grannen gapskrattade när jag berättade vad som hänt i natt.

Hon såg de framför sig hur det såg ut.. Tänk vilken syn..

O vilken tur att jag inte sparkade till Teddy så han ramlade i golvet.

Ja nu kan jag oxo skratta, men fyyy så lessen jag va. Jag vet inte

hur jag ska kunna sova plant nu.

O köpa nu, ja jag får väl gå på gatan o skramla ihop lite pengar...

Har inte orkat vända på sängen för att kolla för den är så tung.

 

Får väl gå in o kolla om mamma har några extra kuddar som jag kan sno in.

Eller så får jag väl ligga med fötterna på huvudkudden, för fotändan kan jag höja

men det blir ju inte samma sak.

 

Jisses vad omständigt de blev då.. Nästan som när jag käkar mackor.. Jag kan inte äta rakt av

utan måste bita av kanterna först o mitten sen..

 

Nu ska tänka på refrängen. Har ingen större lust att krypa ner till Hilding,  med den ryggen

blir de ju inget ändå...

Kanske går de att bota med lite hammar o spik, men då måste jag först

leta reda på en karl som kan hjälpa mig...

 

Dröm sött

Blogga Lugnt ! ! ! ! !

 

Puss I Pannan







 



   

 

6 kommentarer:

  1. jag vet inte om jag ska skratta eller?+ men nu ska jag lägga mig i en hel....säng! ha det gott o hoppas du får sängen lagad,ujuj! Kram!

    SvaraRadera
  2. Snälla kära lilla du, hur sover du egentligen? Så sängen brakar? Tänk om du hade haft sällskap... =) *fnittrar vansinnigt* Annars håller jag med dig, det är förjäkligt när något så basalt som sängen havererar.. Du får helt enkelt bjussa dig på en ny. En skön en. Kram på dig bejb! (Skickar med lite e-massage)

    SvaraRadera
  3. att braka sönder sängen:))
    Ha en fin dag idag, kramis

    SvaraRadera
  4. idag =) gott va!?
    stackars dej.. har sängen brakat :/
    hmm.. ja alltid är de nått, men de hör livet till.
    Kram å ha en finfin torsdag!

    SvaraRadera
  5. 00000000000000000004 oktober 2007 kl. 15:44

    har vi våra egenheter,hihi.Huvesaken man har roligt ibland och kan skratta. Macka! Vad sugen ja bidde..tar välan en kanelbulle ida,tror ja...Krumelurkram på dej.

    SvaraRadera
  6. kanelbullensdag o jag som dietar för fullt...hoppas hilding o du fortfarande e ihop eller e han utslängd:)kram

    SvaraRadera