Bloggintresserade

tisdag 9 oktober 2007

UNDERBART HÖSTVÄDER

 













 

Svettigt värre...

Phuh har varit ute o gått i en timme nu. Solen skiner

o det är jättefint ute. Jag hade inte planerat att gå så långt - men grannen

hängde med så vi gick ner till sjön o runt omkring där..

 

O eftersom jag inte hade tänkt gå dit så hade jag inte heller med min KAMERA,,,,, f-n

blir så trött på mig själv...

Får hoppas att det kommer att bli fint väder ett tag nu då ska jag gå ner dit igen..

 

Teddy ligger på sin fönsterbräda o är helt slut... Jag likaså,,, ja förutom brädan då  =)

 

Ska strax åka o handla lite mjölk o annat skräp.. Har inte en droppe mjölk o det går inte för sig.

 

Hoppas att ni har njutit lika mycket av vädret i dag som jag har gjort..

 

Tittar in sen igen..

 

Puss I Pannan

 

6 kommentarer:

  1. som du vet älskar jag promenader. Ja, du det skulle kanske ha sett lite roligt ut, om du också hade tagit fönsterbrädan. Ha en fin kväll . Kram!

    SvaraRadera
  2. 00000000000000000009 oktober 2007 kl. 20:08

    är bara att njuta,vet ju inte hur länge det vara,vädret.Uppåt landet har de visst snöat.Har åxå traskat vid sjön ida,utan kamera så klart ;/ Det är så vackert med vatten och så träden i "brinnande" färger som speglar sej....Skönt du har blive varm igen.Kvällskramen på dej,vännen.

    SvaraRadera
  3. Kram till dej....Trulsan

    SvaraRadera
  4. själv har vi varit o hämtat Bellan o sen hämtade vi opp Micke o Anki o åkte till Skäret o käka lite sallad...mmm med kräftstjärtar o massor av olika salladssorter o vitökssås....mumma.snart ska Bellan o jag sova för jag ska ju opp tidigt imorron ..ska ju till läkarn..ska ju vara där kl nio..fy sjutton vill sova längre ju...kram

    SvaraRadera
  5. har jag oxå . vi har haft friskvårds dag på jobbet och stavgång i det fina vädret..kanon på arbetstid att få gå en långrunda

    SvaraRadera
  6. nycklar , bajspåsar så tar du kameran i nästa ficka..Det blir så roligt att glutta på senare/Gonatti Bless

    SvaraRadera