Bloggintresserade

fredag 5 oktober 2007

Giraff Flirt =)









 



 
God morgon på er...

Hoppas ni har sovit gott.. Somnade vid 22 tiden o sov till spöktimmen... Inte illa.

Så nu är det snart dags att lägga sig igen.

Nu ligger jag som Pippi med fötterna på huvudkudden.. Ja ok

kudden har jag ju under huvet, men jag har vänt på sängen..

De är ju inget fel utan att jag kan höja fotändan (än sålänge) men det

blir inte desamma. De blir liksom inte rakt med rygg o nacke.

Men det är bättre än att ligga plant...

 

Optimist - Jo tack jag lånar gärna din säng till du behöver den... Fattar inte hur du

kan vara utan höj o sänk knapparna  =)

Japp dom tog 7 rör på mig, jag har ingen aning om vad de va för prover, har

aldrig tagit så många, ja inte vad jag kommer ihåg.

Jag är inte sjuk - sjuk... Men jag är sjuk ändå... Ok jag är född sån..

Min sjukdom är muskelvärk - Fibromyalgi så jag har sjukpension.

Kan hända att läkaren ville ta allt detta för att hon är ny för mig. Ja hon ville

väl lära känna mig... Den lilla blodsugaren =)

 

Potta-Lotta - Nää jag äger inte heller så mycket blod längre...  Ja de har väl pumpat

på lite nu  =)

 

Kvast - Jaaaaa Hästen vill jag ha, med massage o allt... Men de är så dyrt *suck*

 

Blessing - Ja de va väl lite knasigt skrivet, jag brukar köra med förkortningar .. Men lovar att skriva att jag

ska på tooodeeelooo nästa gång jag ska dit alltså  =) Tack hoppas oxo på bra svar på proverna.

Ska till läkaren den 15 tror jag de va ?

 

Oj oj oj, jag provade min nya näsring innan.. Kände mig som en tjur... *frust*

 

Den är transperant - böjlig - den passar , men framför allt så öppnar den vägarna...

Ja alltså de är en sluta snarka tjosan sak....

Men jisses vad jag nyser när jag sätter in den i näsan.. Men de

öppnade verkligen upp kanalerna, så håll tummarna att mina snarkningar

blir bättre.. Herregud jag ser ut som jag vet inte vad hahahaha..

Så nu är de bara att skaffa en kedja så följer jag snällt me...

Nä nu ska jag plugga in saken o nysa lite.. Sen ska jag försöka sova...

Tittar runt till er när jag har vaknat..

Va rädda om er..

&

Trevlig Helg...

 

Puss I Pannan

 

1 kommentar:

  1. 00000000000000000005 oktober 2007 kl. 15:05

    snarkningarna "blir bättre"??? Tycker du att dom LÅTER för dålligt,eller??? HAHA! Tummen ljuger,fniss.Ha en bra dag,kompis.

    SvaraRadera