Bloggintresserade

måndag 1 oktober 2007

4 ÅR UTAN CIGG !!!

 















Den 1 Oktober är det 4 år sen jag slutade röka....   F-n så stolt jag är.

Dom första åren va jättejobbiga. Jag kände för att slå nån på käften.

Ja de va inte långt i från.  Nån enstaka gång kan jag känna, ja inte suget,

utan just att man ska sträcka sig efter en cigg efter maten eller så.

Annars går de hur bra som helst...

SKÖNT !!!

Grattis till både Mamma & Eva som slutade en dag innan mig. Mamma har det fortfarande

jobbigt, men jag hotar med att börja röka om hon gör de. Än så länge

har hon låtit bli.... Ja jag kan ju inte säga om hon smygröker, men det tror

jag INTE att hon gör.

 

I kväll fick jag veta att Lena har blivit urnsatt.  Nu så kan jag gå till henne. Känns jobbigt

men ändå bra. Tack V för jag fick veta det.

 

Försökte gå runt till er i kväll, men lyckades INTE.. Jag vet inte om

någon mer har haft problem med det i dag ?

Hur som helst så ska jag lägga mig o försöka sova lite.

Hoppas att ni har haft en bra helg.

Ny vecka - sköt om er.

Sweet Dreams

 

Puss I pannan


4 kommentarer:

  1. Visst har jag haft problem, men det är ju så nuförtiden . Nattakramar

    SvaraRadera
  2. Ville bara gratulera dig till att vara rökfri sen 4 år. Min hustru slutade för en tid sedan och jag slutade att snusa för cirka 2 år sedan, inga större problem. Det mesta sitter i skallen så det gäller att okupera hjärnan med annat.

    SvaraRadera
  3. 00000000000000000001 oktober 2007 kl. 12:06

    vill ja säja,strongt gjort av dej ;) Sköt om dej,vännen,tänker på dej...

    SvaraRadera