Bloggintresserade

fredag 12 oktober 2007

Mjölk Kossa =)












 
Hahaha Tjuren knäade slaktaren.. Ja jag läste de nu i senaste nyheterna som rullar runt.

Får allt läsa vidare på de sen.

 

3 olika drömmar har jag haft nu när jag har sovit.. Får se om jag sätter mig o skriver ner dom sen...

 

Ska snart köra mamma o hennes kompis till stan.

 

Har varit på apoteket - hämtat lite meducin , stannade till på Konsum o köpte mjölk igen...

De är de jag säger , jag skulle behöva en mjölk ko.....

ANITA VAR ÄR DU  ???

hehehe

 

Har varit ute o gått en liten sväng. Stannade till vid cykel killarna.. Jädrans i min

låda vad dom hoppade, det kittlade i magen på mig.

Tyvärr så har 4 spadar försvunnit för dom nu...

Dom får nog ta o leta runt lite o se om dom hittar några.

 

Nu ska jag fixa lite innan jag åker. Ha de gott, tittar in snart igen.

 

Puss I Pannan

 








 



 

 


Det är inte jag som har animerat rosa bandet !!!

6 kommentarer:

  1. hoppas dina drömmar var härliga ,. ha nu en fin och mysig helg,. och var rädd om dig lilla mamma muuu*s* kramar/E

    SvaraRadera
  2. JAG E HÄRA!!!! MUUUUUU:) kram

    SvaraRadera
  3. 000000000000000000012 oktober 2007 kl. 19:13

    med egen kossa....en GRÄDD-kossa åxå då...till tårtan,hehe..Kramis

    SvaraRadera
  4. Det var verkligen fint, hoppas många stödjer och vet om dess mening. Mjölk- kossa.....ja här finns verkligen ingen mjölk i mina tuttisar....vet att det inte gällde detta men ja tänkte bara informera*L*. Ha en trevlig helg vännen, där på toppen.....fast du bor nog nedanför någonstans:) Kramen på dej:)

    SvaraRadera
  5. Ska försöka få tag i ett sånt där band för den goda sakens skull! Ha det bra!

    SvaraRadera
  6. 000000000000000000013 oktober 2007 kl. 14:48

    kommer bara in med ett MUUUUUUUH!Vi delar,helt klart ;) Kram på dej ;)

    SvaraRadera