Bloggintresserade

fredag 19 oktober 2007

Opp o nicka socker dricka =)









 


Oh hjälp, jag klarar snart inte av att vara vaken..

Kan ju inte lägga mig nu, jag måste ju koppla upp mig till

snarkmaskinen .

Kommer att se ut som en alien hehehe..

 

Va ju o handlade lite innan på Netto.. Fy fan säger jag bara vilken

hemsk affär. O vilken dryg o slapp personal.

Nä dit åker jag inte o handlar nåt mer, ja om dom inte kör nån

drive på riktigt billiga saker.

 

Tilda va med till stan , se satt hon vid datorn o spelade lite.

Det är så roligt att se när hon sitter vid datorn för

hon är så duktig.

 

Har ju förberett maten till i morgon, hoppas den smakar gott. Jag vill att

allt ska vara tipptopp.

Har slagit en en paket oxå  =)

 

Ja, jag vet inte varför jag sitter o skriver för det är inte säkert

att jag kan lägga in något i bloggen. Skriver i anteckningar nu.

Har inte kunnat gå till er , så ni vet...

Fasen jag vet ju inte vad som händer hos er  suck...

 

Är det nåt bra på tv;n i kväll ?  Det är väl kickboxing lite senare i natt om jag inte kan somna  =)

Annars vet jag inte om de är nåt.

Jo det är några filmer.. B la  Crokodile Dundee, den gillar jag..

Den får man skratta av.

Så den kan  jag somna till.

 

Får nog kolla lite på hur jag ska koppla på snarkmaskinen sen.

Jag fick låna den till måndag,, snällt. Annars får man bara låna den över nattten

o den ska vara tillbaka 8 halv 9 nästa morgon.

Så nu kan jag lämna den på söndag... Hatar tidiga mornar..

Morrnar mornar - ja hur de nu stavas ....

 

Oja,, nu måste jag röra på mig, sitter här o nickar nu...

Ha en mysig kväll.

 

Puss I Pannan

 

4 kommentarer:

  1. 000000000000000000019 oktober 2007 kl. 23:10

    bra dehär :) Då får man välan hoppas du sover gott inatt efter allt nickandet.Nattikramen.

    SvaraRadera
  2. är det allt, på blogen. En del av mina inlägg, puts väck. Men skam den som ger sig. Nu vill jag önska dig en riktigt God Natt. Kram!

    SvaraRadera
  3. Hur är läget? hoppas du har det gott å får en finfin helg =) kramis ninis

    SvaraRadera