Bloggintresserade

måndag 1 oktober 2007

Jävla Strul !!!

Va fasen är det för fel på bloggarna nu då ?


Har försökt lägga in lite bilder på cykel bloggen men det går inte, jag loggas ut, sen ligger de två bilder, sen inga, nu går de inte logga in där... Så jädrans tröttsamt. Här inne är det likadant. Avbrott - Avbrott...


 


Usch nu pratar om om Tobias i Norrahammar på tv;n. Det kunde undvikas OM dom inte hade släppt mödaren. OM dom inte varit så slappa o tafatta.


Dom är helt enkelt för rädda för dom intagna. Det håller ju inte. Jobbar man med dömda - sjuka människor så måste man kunna läsa av personer - situationer osv. Sen får man inte vara rädd. Skärpning.


 


Jahaa då va jag utloggad igen. Tur att man inte skriver direkt här inne. Fan jag skiter i detta nu. Ska de vara så svårt att rätta till det som strular ?  blaaaaaaaaahhh


 


6 kommentarer:

  1. ...det är lite knas idag! Jag kommer inte in för att läsa på en del bloggar...vilket är trist!

    SvaraRadera
  2. mig med men det verkar ha lugnat sig nu..Vännen kom o hälsa på jag saknar dina besök../Natta Bless/ Hoppas att du mår bättre nu.

    SvaraRadera
  3. 00000000000000000002 oktober 2007 kl. 10:59

    luuugn. :) Kram till dej i drösavis..

    SvaraRadera
  4. 00000000000000000002 oktober 2007 kl. 11:00

    luuugn. :) Kram till dej i drösavis..

    SvaraRadera
  5. Du måste ju kolla till dina elever, och se hur dom utvecklas! Hihi! Kramar

    SvaraRadera
  6. att bloggen här börjar bli alltför jobbig. Igår var det nästan omöjligt, i dag kanske lite bättre. Hoppas att du får en skön tisdag. Kram till dig.

    SvaraRadera