Bloggintresserade

lördag 6 oktober 2007

KÄRLEK - FÖRÄLSKELSE









 

 


 

 
 

 

KÄRLEK  vill jag ha i massor.

Det är så ledsamt att inte ha någon att krama, att älska.

Någon som älskar mig tillbaka, som vill krama mig.

Jag vill bli uppskattad - ompysslad o behövd.

Jag vill kunna känna en trygghet  samtidigt som jag

ger en trygghet  tillbaka.

Jag vill ha allt det där som ett förhållande "ska " ha.

Vill dela allt, inte bara det som är roligt, utan även kunna

stötta - finnas  till.

Semester - Midsommar - Jul - Nyår,  vill jag ha Dig  hos mig.

Alla dagar villjag ha Dig hos mig !

Tänk att bara få fråga hur din dag har varit då du kommer hem från jobbet !

Tänk att få en go kram o en liten puss , för de känns som vi har

varit ifrån varandra en evighet inte bara några timmar.

Hitta på saker tillsammans - krypa ner i soffan o bara mysa.

Att ha någon att hålla om när man ska sova.

Finns de inte någon till alla ?  Jo jag tror att de gör de, men

hur ska man göra ?

En gång knackade jag dörr o fann kärleken, men den höll inte.

Funderar på om jag har varit kär - ja riktigt kär, jag tror inte de.

Förälskad har jag varit - bara de är en skön känsla.

 

Lite gallematias blev de ikväll.

Ha de myspys.

 

Puss I Pannan

 


 

7 kommentarer:

  1. Alla har vi våra tankar åt det hållet, men inte träffar man rätt alla gånger heller! Jag känner mej också ensam, väldigt ensam, men samtidigt har jag det bättre än folk i en del förhållanden. Jag mötte min stora kärlek för flera år sen, och var tvungen att låta honom gå, även fast han inte ville. Han hade familj och barn och sånt högaktar jag! Hade jag inte stått på mej, hade jag kanske varit världens lyckligaste i dag, vem vet! Kramar

    SvaraRadera
  2. 00000000000000000006 oktober 2007 kl. 22:49

    vad morgondagen har i beredskap.En ny sida i en oskriven bok....vem vet,kanske en dag... Tänke på dej vännen... KRAM

    SvaraRadera
  3. mycke fint skrivet...direkt från hjärtat...vet du ...du får byta affär o handla i en annan nu..han kan stå framför dej i kön eller bakom dej på posten ..kärlekens vägar e lite underliga eller kom hit till stora staden så ska jag skicka ut dej o Anki på äventyr..garanterat at du kommer hem me nån sjysst snubbe...eller vad tror du???pussokram ..allvarligt talat så va de fint skrivet...jag tycker faktiskt att du skulle skriva en bok antingen dikter eller oxo om nåt annat...kram igen,,,,

    SvaraRadera
  4. nu ska Bellan o jag sova.....sitter nästan o sover nu...gonatt hörs imorron..kram igen

    SvaraRadera
  5. Precis där du är var jag för 8 år sen ,trodde verkligen inte att jag skulle finna ngn..men det gjorde jag och DET GÖR DU OXÅ!

    Kramizar

    SvaraRadera
  6. bloggen avslutad7 oktober 2007 kl. 15:52

    kärleken är underbar,. du kommer att få allt det där en dag,ska hålla tummar och tår. Trodde inte jag skulle bli så här lycklig som jag är i dag,. en sambo som har lyft upp mig och som ger mig så mycket,. Är himla rädd om han ,. för jag vet hur fort lyckan kan blåsa bort från en,.En dag min vän , ska du se han med stort H dyker upp när du minst anar det,. kramar /E

    SvaraRadera
  7. 00000000000000000007 oktober 2007 kl. 19:18

    och ger dej en kram,vännen.

    SvaraRadera