Bloggintresserade

söndag 21 oktober 2007

En extra DOTTER









             


 

Nu har jag varit o lämnat snark maskinen på sjukhuset... Vilken miss de har

varit när jag har haft den.

I Fredags gick de jättebra att ha den på mig, de va bara de

att batteriet la av.

I natt så hade jag sån värk. O när jag skulle ha bandet runt

bröstet precis under armhålorna så gjorde de så jädrans ont.

Det lär inte ha gett några utslag för jag har knappt sovit i natt.

Vid 7 hade jag så ont så jag kunde inte slappna av alls.

Halv 8 gav jag upp o tog av hela skiten. Tog en insomnings tablett

o somnade gott.

Det va ingen höjdare. Dom får höra av sig så får jag

se om det går att lösa på något annat sätt.

 

 

Jag satt innan o tänkte på i går kväll. Det va så mysigt. Innan har jag undrat hur

det ska kännas den dan Marcus skaffar egen familj, förlorar jag honom eller ?

Men nu känns det mer som att jag har fått en extra dotter..

Det känns just nu jättebra. Men jag tror att jag har börjat öppna

ögonen på ett helt annat sätt än innan.

Jag tror nog inte att jag har tagit deras förhållande på sånt

allvar som det är. Jag har nog mer tänkt att dom är så unga än o bla bla bla.

Men jag ser hur dom har vuxit tillsammans.

Det är mysigt.

 

Har kollat på Ensam mamma söker. Det är lite spännande o se vem dom väljer.

Jag skulle aldrig kunna vara med i ett sånt program.

Det va så löjligt när en kille åkte ut i kväll - han blev så sur o dum. Ah skit samma..

 

Jag ska lägga mig o somna till tv;n nu - är så trött så jag känner mig som en nickedocka.

Hoppas att ni har haft en bra dag.

 

Jag ska lägga ut receptet på bloggen sen, har de inte i huvet även att det va lätt.

 

Dröm sött o va snälla mot varandra . Tänk på att Tomten kommer snart  =)

 

Puss I Pannan

                     

4 kommentarer:

  1. du får en god natts sömn!!!!!
    zzzzzzzz

    SvaraRadera
  2. 000000000000000000022 oktober 2007 kl. 12:16

    min vän;) Ps/Ja gillar inte din tomte... ;/ Måndaskram på dej ch ha de gott /K

    SvaraRadera
  3. 000000000000000000022 oktober 2007 kl. 12:37

    du får ha din tomte,ja BEHÖVER inte tycka nåt om den,vännen.Ja ångrar att jag skrev de jag skrev.Flåt.Du klagar ju inte på mina bilder. ;) Kram? ;)

    SvaraRadera
  4. växer och förändras, och snart sitter man här med barnbarn i famnen, men hoppas det dröjer. Kramiz

    SvaraRadera