Bloggintresserade

torsdag 4 oktober 2007

Frågor & Svar




 

När drack du sprit senast? Jag drack ett glas vin när jag va i Fjollträsk hos Anita i somras


 


Borde man röka på pubar? Nej


 


Är du stolt över ditt liv? Njaeaa, jo


 


Vilken låt lyssnade du på senast? MAMA MED ILDIVO


 


Har du något djur: 2 katter o en hund 


 


Tittar du mkt på tv? Njo


 


Har du varit med i lokaltidningen? Ja


 


Vilken färg har du på dildon? Har ingen


 


Vad gör du när du inte kan sova? Tittar på tv, bloggar eller gör bilder eller spelar spel


 


Har du duschat idag? Ja


 


Brukar du svära mkt? Ja tyvärr, taskigt ordförråd..


 


Vad åt du senast? Korv med bröd ketchup & senap


 


 Favoritmånad? Mars o December. Mars är min månad Dec är sonens månad, men Maj är en härlig månad


 


Favoritdag? Dagar med mindre värk 


 


Choklad eller vanilj? choklad o vanilj


 


Jag skrattar hysteriskt: Väldigt ofta


 


 Jag skulle vilja kunna : Jobba - sjunga- skaffa fler barn

 


 Jag har aldrig: Snott en bil

 

 Jag kan inte : inte förstå varför jag inte kunde smita undan mc-  polisen när jag körde min moppe då jag va 15 år =)

 

 Jag dricker helst : Mjölk - kaffe - vatten

 

 Jag kan : Göra flera saker samtidigt =)

 

 Jag tycker jättemycket om: Att gosa - känna mig behövd

 

 Jag tycker inte om: Fötter - svettlukt - svek - att bli sårad

 


 Jag tycker det är osexigt. När någon är snuskig/luktar illa - snurra runt med tungan som en jädra elvisp när man vill ha en riktig kyss blääh

 

 Jag är kittlig: Kan jag inte säga, ok, jaa på vissa ställen

 

 Om jag vann 1 milj, skulle jag: Köpa ett par nya jeans =) De skulle bli en spa vecka i Estland

 

Jag vill ha date med: En lång stilig snäll godhjärtad älskvärd man, gärna gott om pengar =)

 


Vad är det första du gör en Söndag morgon? Samma som jag gör alla mornar ,,,,, vänder ryggen o somnar om, nä de gör jag inte för jag säger god morgon till Lilleman

 

Vilket var ditt drömyrke vid 15-års ålder? Frisör - sångerska - lyxhustru  =) 

 

Vad väljer du, sommar och sol eller vinter och snö? Sommar


 


Hur många barn ville du ha när du var 15 år ? Många, ett helt fotbolls lag


 


Hur många barn har du nu? 1 + min systers barn som är 3, ja barn alltså


 


Svensk husmanskost eller Snabbmat?  Både ock


 


Om du skall köpa något gott, vad köper du då? Kines mat


 


Anses du vara lite knäpp? Jag ? Nej o nej... JAAA, men jag är född sån, vad har du att skylla på  =)


 


Gillar du att gå barfota i gräset? Nej, finns för många fästingar


 


Har du någonsin nekat någon som bjudit upp dig nykter och ren? Ja de har jag 


 


E-post eller vanlig snigelpost? Ska jag skriva så väljer jag e-post, ska jag få post väljer jag snigeln


 


Hur sover du, sida, rygg eller mage? Hur ska jag veta de när jag sover, hur jag sover. Men jag vill somna på sidan eller rygg


 


Pyjamas eller utan? Utan


 


Om du vore ett djur, vilket skulle du vilja vara? Panda - koala eller apa


 


Den kroppsdel du gillar mest hos det motsatta könet? ögonen - armarna - händerna - rumpan - längden  =)


 


Har du  vaknat i en fyllecell? Oh noo, inte än


 


Gökat på offentliga platser? Inget jag kan komma ihåg =) Jo men de har jag ju hahaha


 


Strippat: Det har jag däremot inte gjort,,, än.


 


Haft Tequila-race och vaknat i "fel säng" dagen därpå? Its for me to know and you to find out. Tänk om min son läser detta, kan ju inte svara ärligt förstår ni väl =)


 


Blivit ihop med min bästis? Nej


 


Varit otrogen med min killes bästa vän? Nej


 


Varit på en offentlig scen och "gjort bort mig? De gör jag väldigt ofta, men det bjuder jag på.


 


Haft sex med min kompis flickvän? Nej


 


Haft sex med en mindreåring? Jädrans dum fråga NEJ


 


Haft sex med nån av samma kön? Nej


 


Hånglat med nån av samma kön? De hände väl att man övade på kompisen i trapphuset bara för att man skulle kunna kyssa prinsarna hahaha oj oj då va man inte gammal...


 


Jahaa de va lite om mig...



 

2 kommentarer:

  1. 00000000000000000004 oktober 2007 kl. 15:47

    Man skulle kanske skriva sådär,nån gång ;)

    SvaraRadera
  2. Ja de tycker jag att du ska göra... Listan har jag snott =) kram kram

    SvaraRadera