Bloggintresserade

lördag 20 oktober 2007

Zipppppp stendöd









 

 

 

 
Kopplade upp mig till snarkmaskinen, det tog en stund innan

den kom på plats o ja me i sängen alltså..

De är några sladdar att hålla reda på som sagt.

Hade svårt att somna för jag kunde inte andas med näsan

med grimman där.

 

Har legat i över en timme nu med allt på när jag

råkar titta på mitt finger....

Ehh då lyser de inte den som ska kolla syret.  Kolla så alla

sladdar sitter i. Japp de gör dom.

Startar om den - bra den lyser.

Zipppppp stendöd.

Då har stollarna på avdelningen INTE LADDAT BATTERIERNA...

TACK SÅ FÖRBANNAT MYCKET.


Det ante mig att det skulle strula på något sätt. O det sa jag

till dom oxo...

Men jag va orolig att jag inte skulle kunna sova så det inte

skulle registrera nåt.  Men gjorde ju inget nu när jag

fick ha den en extra natt.

Pytt heller. Nu ligger den i köket o laddar.

 

Ont i kroppen - ont i huvet - o tjurig är jag nu.

Fattas bara att maten blir misslyckad i morgon  =(

 

Ahhh skit o pannkaka, nu ska jag dra täcket över

huvet o försöka lugna ner mig....

 

Dröm sött med er.

Puss I Pannan

8 kommentarer:

  1. Hoppas att det ska gå bra idag..trots sömnmaskinsstrul och ev missad sömn!!

    SvaraRadera
  2. Hoppas den är det för dej också! Tänk positivt, så blir dagen bra också, det gäller bara att övertala sej själv! Kramizar att ta med dej i dag!

    SvaraRadera
  3. Hoppas allt löser sig med kablar o allt..kram Trulsan

    SvaraRadera
  4. Efter-regn kommer sol20 oktober 2007 kl. 11:35

    Låter otäckt, tack för tipset , tillfälliga mappar??höhö , den är nog knöfull med skräp den här datorn. Får ringa efter sonen!
    krya på dig och hoppas du fått sova lite. kram klarkajsa

    SvaraRadera
  5. 000000000000000000020 oktober 2007 kl. 11:41

    inte gråta,vännen. Sånt strul.Hoppas verkligen att både du å dendäringa maskinskrutten får laddat sina batterier som ni ska...ha en superskön lörda.Hoppas åxå att maten smakar MUMS. KRAAAAM.

    SvaraRadera
  6. God morgon! Hoppas dina sömnproblem löser sig tills slut, låter jobbigt! Ha en fin lördag o nu skiner solen Kram!

    SvaraRadera
  7. stackars dej ...oladdade batterier..men jag lovar du kommer o ha dina batterier laddade under dan ..kvällen kommer o bli fin o maten underbart gott...vilken tid var det som jag skulle komma:)hälsa så mycke till fölsebarnet o sonen...kram o du ta de lungt ..kram igen

    SvaraRadera
  8. in hoppas du e piggare nu Går ner i tredje andningen nu fattar inte vad allt sömnangrepp kommer ifrån/Bless

    SvaraRadera