Bloggintresserade

måndag 15 oktober 2007

Lite bortgjord hehehe









 

  

 

 
Jahaa då har vi klarat av läkarbesöket...

I dag undersökte hon mig, de hann vi inte med förra

gången...

Av med alla , ja nästan alla kläder, böj dit hit o böj dig dit aj aj aj.

Luta fram - bak - sidorna o ner i golvet.... Stånk.

Vassego o lägg dig ner på ryggen.  Väldigt lätt efter man har

stått med händerna i golvet. Sagt o gjort, jag la mig - hon börjar klämma.

Hennes små smala fingrar som borrar sig in i varenda jävla muskel, ok lite överdrivet

men det kändes så..  Det gör nåt så fruktansvärt ont. O när hon tryckte till vid bröstmusklerna

så trodde jag att jag skulle klappa till henne.

Ligg kvar så ska jag lyssna lite på hjärtat - lät bra,, tackar då har jag ju ett i alla fall.

Trycket ska vi oxo ta.  Här gick luften ur mig, det gör riktigt jxxxa ont.

Hon börjar pumpa upp,,, aj aj - funkar den inte ? Ajjjjjjjjjjj

Kändes som hela armen skulle lyfta..

Tror inte att hon hade behövt pumpa upp den så hårt för jag hade

ett tryck på 130/80 - perfekt......

Prover - Ua

Höra av mig till sjukgymnaster för lite hemma träning.

Ny medicin, ja nästan likadan, men den här skulle

ta mer på värken.. Tackar va fasen har den andra gjort då ?

Får en kallelse - ska ta nya prover en vecka innan besöket. FASTANDE.

Sådär ja, då va de bara att hämta medicinen, rec - finns ju redan inlagda.

Traskar till Apoteket - träffar på en fd granne. Frågar hur dom mår.

- Ja de är inte så bra.

- Jasså inte de ?

- Näää mellandottern har fått malignt melanom.

Jahaa vad säger man här då ?  Jag vet att man ALDRIG ska fråga något

om man INTE vill höra svaret.. Men detta va jag inte beredd på.

Hon är inte ens 20 år den här tjejen... (hoppas inte jag säger fel)

 

Min tur att få piller. Tittar på skärmen, o då fattas den nya medicinen.

Väntar en stund, det är ju inte säkert att hon hade hunnit lägga in allt än.

Väntar - väntar - väntar.... 30 min väntar jag. Det gick inte ringa in till

VC för de va nåt fel på deras telefon så jag gick in igen..

Sa till en uska att jag behövde ett till rec, som läkaren hade missat.

Fick rec.

In till Apoteket, vänta - vänta - nu blev de min tur.

Fick mina piller tog en bild på superhemligt namn  =) o tackade för mig.

 

Alltså en timmes väntan både med försening hos läkaren, läkarens fel att

rec inte va klart. Så de skulle bara tagit några minuter på Apoteket..

Tur att dom är vettiga människor så man kan prata o skoja med dom.

 

Åka till  Ica.. Hämta ut paket  ( nya batteriladdaren ).

Skulle köpa mjölk,, den gröna, men det va slut så jag fick säga till om den.

( jag har alltid velat gömma mig i kyldisken för att skrämma någon, tänk att få spela in de )

Chefen gick in i kyldisken o jag kom att tänka på min ide... Så jag gick efter o frågade honom ;

- Du kan vi inte ha lite roligt här inne ?????

Jag höll på att bryta ihop. Han trodde väl att jag skulle våldta honom minst.

Jag började stamma o skratta. Sen sa jag bara att, du jag börjar om igen.

Sen förklarade jag vad jag igentligen ville.  Pust...

Han skulle säkert gå med på att jag fick gömma mig o ha lite roligt... hahahaha

 

Jag älskar att göra bort mig,, men även att göra bort andra...

Det är underbart att få skratta...

 

Tog en liten flirt med grannen när jag kom hem oxo  ( no no inga dumheter )

Nu är jag trött både i huvet o fingrarna så nu ska jag lyfta röfven från stolen o

inte göra nåt nyttigt alls..

 

Ha en fin kväll.

Puss I Pannan

7 kommentarer:

  1. befriande att komma in här hos dig och få sig en hel hoper med skratt. Rolig inramning med alla pussmunnar också. Du är då för härlig. Hoppas att du nu får vila efter en jobbig dag. Skönt med ett så´nt bra blodtryck, det är viktigt. Kram!

    SvaraRadera
  2. Är slut efter din bloggskrift men har varit med om något liknande själv, många gånger. Hoppas nu du blir OK då! Önskar dej en god natt, kramen!

    SvaraRadera
  3. ska inte bry mig,. nu kommeterade han på min blogg,. tyv fick du en skopa,. vilken dag du har haft,. du måste va helt slut,. hoppas du får sova så gott,. varma goa kramar från mig

    SvaraRadera
  4. Den läkarundersökningen borde filmats *skrattar* och du när det gäller fd grannen så vet du väl att du inte behöver säga något klokt. För det finns inget klokt att säga! Bara krama om henne du!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. och va skönt att få *Skratta* efter min veliga dag hahahahaha.... Du jag tänkte på en sak..Kunde inte detta vara ett bra manus för ICA reklamen??? Eller du kanske kunde tjäna en hacka för den här ideén : Jag måste också lyfta på R.ven snart uuamee att bli gammel ajajaaj /Natt i bless

    SvaraRadera
  6. jaha de va läkarn... jag tyckte de lät som friskis o svettis jag...fasiken oxo vakna opp o in på muggen i vanlig ordning men ok somnar fort igen ..o så kunde jag ju få passa på o säga gonatt o kram oxo

    SvaraRadera
  7. är bara att vänta traska fram å tillbaks å vänta och etc. Tur man har hela dan på sej! Hihi! Nattakramar

    SvaraRadera