Bloggintresserade

fredag 5 oktober 2007

Fredag & Kväll












   

      

   


 

Tjoflöjt - Vet inte hur jag ska kunna hålla mig vaken ? Jag är så vansinnigt trött.

Har inte gjort nåt speciellt i dag, bara varit på promenader.

Fixade till min dator inne hos mamma så nu funkar den.

Jag fick köra om allt, jag hade råkat få lösen på den så jag kom inte in.

Nu funkar den som den ska , förutom ljudet men de tar jag sen.

Hon ska inte ha internet , ja inte än i alla fall, utan de blir en spel dator till barnen...

Laddar ner lite spel nu så får vi se vad som händer.

 

Kollade mitt kontant kort innan. Jag skulle få 200 när jag bytte över till comviq i slutet av månaden.

Har väntat o väntat, så i dag ringde jag o frågade varför jag inte hade fått några pengar.

- Jo men de sätts in 50 kr i 4 månader.

- Nähäää du tack de gör de INTE ... Jag ska ha hela summan NU.

- Jo men det är så det är.

- Nej, det va inte så när jag bytte ..

- Kan du vänta lite ska jag se efter.

*sitter o muttrar för mig själv i telefonen*

- Ursäkta för att du fick vänta. Jag lyssnade på din inspelning som gjordes

i slutet av aug så det stämmer det du säger.

- JO men de vet jag.

- Du har pengarna på ditt konto om några minuter.

- Tack ska du ha.

- Mitt namn är xxxxxxxxxxxxxxxxx *glömde bort hennes namn*

Förstår bara inte varför hon sa de igen innan vi avslutade samtalet , hon sa ju de när hon svarade.

Att man alltid ska behöva säga till om allt även att ALLT ska vara

klart....

Jaja, whatever

 

Uff klockan är bara 19....... Vad ska jag hitta på ?

Jag får gå ut lite så jag piggnar till.

Ha en mysig kväll.

 

Puss I Pannan

1 kommentar: