Bloggintresserade

torsdag 11 oktober 2007

Slappa kväll =)










 
Då har jag slappat framför tv;n en stund..

Det va flera läckerbitar som Susanne får välja mellan. Hmm där

skulle man varit i hennes kläder  =)

Tycker att tv 4 fick Fredrik att framstå som en stor jävla tönt.

Har kollat lite på "intervjuerna" o han pratar ju nästan hela tiden

med tjejerna.. Visst han säger sina mjaoooooo ahaaaa väldigt ofta.

Men det va inte alls den pinsamma tystnaden som dom visade..

Tasktigt tv 4.................

 

Kollade oxo på Mia o Klara,, men det va inte alls lika

bra som de jag har sett innan.  Sa till mamma att hon skulle kolla på

det o att hon skulle få sig världens skratt...

Hon trodde nog att de hade slått slint i huvet på mig, för hon tyckte de

va tråkigt   =)

 

Jahaaaaa mjaaaaaooooooo

Va sa en säg nu   hehehehe.

Ska se om jag kan traska runt till er nu...

 

Dröm sött

 

Puss I Pannan








 



    
 

2 kommentarer:

  1. 000000000000000000011 oktober 2007 kl. 11:43

    Fredrik,tycker ja mä..hoppas han hittar världens kanontjej så kan TV4 stå där me långnäsa... Torsdagskram på dej,kanontjejen ;)))

    SvaraRadera
  2. . nu är jag fitt för fight i gen. ha nu fin torsdag,. kramar

    SvaraRadera