Bloggintresserade

onsdag 31 oktober 2007

En snabbis =)

God morgon.... Natten har varit lugn peppar peppar. Men nu är jag nästan säker på att tanten ska komma hem snart för när jag va ute nyss så kom arbetsterapeuten. Skönt att tanten mår bra.. Gott för henne att komma hem nu när hon har varit borta så länge.


Vädret är fint i dag, det är frost ute - så halka inte mina vänner. Lägg ner en kudde i brallan  =)


Tillbaka till Hilding en liten stund - en lite ding i huvet än  =)


 


Puss I Pannan

3 kommentarer:

  1. 000000000000000000031 oktober 2007 kl. 14:04

    han kramas? Hilding...med den ryggen,hehe..

    SvaraRadera
  2. Ja han är en seg en som tur är.. Men det börjar bli jobbigt för min rygg nu... Jag går snart som Elsa 90 år.. kram kram

    SvaraRadera
  3. sa du liteee!!! kram

    SvaraRadera