Bloggintresserade

lördag 27 oktober 2007

Blev väckt av en going =)












 

 

 

Ja i morse blev jag väckt av en riktig going.. Han traskade rakt in i min lgh.

Tog av sig skorna.

Jag va helt yrvaken - började känna mig lite konstig.

Tog tid att hitta mina kläder först för jag kunde ju inte

öppna naken.

Med andan i halsen tittade jag på honom o han

tittade tillbaka.

Mina tankar snurrade runt. Vad händer ? Vad vill han ?

Vad ska han göra med mig ?

Han tog ett steg mot mig - hjärtat började slå fortare.

Jag försökte kväva en gäspning.

När han säger - funkar din tv ?

VAAAAAAAAAAAAA

O jag som trodde att jag skulle få lite kucklasju hahahaha..

Nä då, det va min goe kusin som va o hjälpte en tant här med hennes tv.

Hon hade ingen bra bild på sin därför ville han kolla här nere.

O det funkade ju bra, så han fick köpa en sladd åt henne.

Han är så mysig min kusin.  Den som får honom kommer att få ett underbart liv.

De är alltid gott att krama honom  =)

Hmmm det är väl ok med kusingifte nu hahahaha..

 

Har varit en lugn dag, va ute med grannen innan så vi gick en sväng

med hundarna.

Rätt va de är så säger hon;

- Jag ser pingviner.

- Vaaa

- Ja jag ser pingviner

Jag måste ha tittat konstigt på henne för hon säger till mig jo då jag mår bra.

- Ser du inte pingvinerna ?

- Har du ont av ditt blodtryck säger jag till henne..

Hon började skratta o peka mot en trädgård o mycket

riktigt där står två pingviner hahaha..

Jag blev lite rädd att hon skulle tuppa av först.

Sen efter en stund säger hon till mig att jag inte ska knuffas

??? Jag fattade inget.

Då kände jag mig lite konstig för strax innan vinglade jag till klev i luften typ.

Men inte kände jag att jag knuffade henne, jag va inte ens i närheten då.

Men hon började skratta o sa att hon hade vinglat till o skyllde på mig..

Ja vi har i alla fall kul på våra möten hahahaha..

 

Tilda kom när vi skulle in så hon har varit inne hos mig tills nu.

Vi har pysslat lite i en pysselbok. Kollat på datorn.

Jag hade köpt ett flingpaket för det va ett cd-spel som jag tänkte

att hon skulle få..

Så det blev hennes 3;e cd med samma spel. Ja så går de när man ska göra sig till.

Skit samma - de kan vara bra att ha om man tappar dom andra två  =)

Nu gick hon in till mormor o käkade kvällsmat. Jag ville inte ha nåt.

 

Oj då, nu glömde jag bort att jag skrev i bloggen, tog upp ett nytt fönster o la in lite

nya bilder  =)

 

Nu ska jag försöka kolla runt bland era bloggar... Håll tummarna att de funkar.

Ha en fin kväll.

 

Puss I Pannan

 


                 


 








 



   

 

5 kommentarer:

  1. Efter-regn kommer sol27 oktober 2007 kl. 23:26

    Otur med cd spelen..
    Hoppas din kväll är bra och du får en härlig söndag! klarakajsa

    SvaraRadera
  2. 000000000000000000027 oktober 2007 kl. 23:36

    Va SNYGGT de va här inne.Gillar mjölkchoklabrunt,de mumma,de ;) Mjauuu på dej föresten,lilla kissemissen.Kramar från mamma Kvast,hihi

    SvaraRadera
  3. in här och läsa dina rader. Alltid så spännande och intressant. Ha en fin kväll och sov gott när det blir dags. Kram!

    SvaraRadera
  4. ...läsa dina inlägg! Nu måste du tala om hur du har fått din bloggutformning? Har försökt få min helsvart men det finns ju inte att välja på "inställningar"! Kan man välja någon annanstans?
    Vill inte ha ljus bakgrund! Annars önskar jag dej godnatt! Kramis!

    SvaraRadera