Bloggintresserade

fredag 19 oktober 2007

TREVLIG HELG (igen)









                                         


Guten Morgen allesosamen  =)

Vaknade för en liten stund sen så jag testar o se om

jag kan göra ett inlägg.

 

Har varit jättetrött i flera dagar nu. Har sovit o sovit -

nästan dygnet runt. Igår somnade jag strax efter 20,

jag missade Bonde söker fru.

 

Det har varit lite tråkigt nu när jag inte har kunnat skriva

eller hälsa på hos er.

Hoppas att det är löst nu.

 

I dag fick jag städat det är så gott när det blir

städat utan att jag behöver lyfta ett finger  =)

Det har varit super gott väder oxå.

 

I morgon ska jag handla för jag får besök på Lördag.

Det är Marcus O Nina som kommer - hon fyller år på Lördag,

så jag tänkte göra ,,, näää kan jag inte säga i fall hon läser här.

Det skriver jag om sen  =)

 

Vet inte om jag ska upp till tvillingmamman o ta kort på dom på Lördag oxå för

dom ska gifta sig... Men hon skulle höra av sig om det - så vi får se hur det blir.

 

Skrev till Emma på msn innan o frågade vart Lena ligger. Hon ska ligga i stenröset

men inte ha fått något namn på någon sten än.  Jag vet inte rikitgt hur sånt

funkar. Men jag får försöka ta reda på lite mer för jag vill åka dit o tända ljus.

Tänker på henne o barnen väldigt ofta.

 

Nu ska jag krypa ner till Hilding igen o snarka en stund.

Sussa gott o ha en bra dag.

 

Puss I Pannan

 

ps, gjorde några bilder innan när jag inte hade nåt att göra =)

4 kommentarer:

  1. -det blir ett lyckat kalasande i helgen då..
    Det har strulat på sidan nästan hela veckan ,känns det som, får hoppas att det blir bättre snart.
    Trevlig helg
    kramizar

    SvaraRadera
  2. Det har varit si och så med att komma in och blogga, ibland går det och nästa gång inte alls. Att kommentera har också varit svårt. Du har nog behövt mycke sömn, det gör man om man inte mår så bra. Hoppas att du får en finfin fredag. Kram!

    SvaraRadera
  3. 000000000000000000019 oktober 2007 kl. 10:45

    du redan har lite jul-längtan??? Mysig bild.Ja har fortfarande inte lyckats sätta ihop nån egen bild...ja "knycker" hos andra,HAHAHA!
    Usch..hoppas de inte gör nåt. Kram.

    SvaraRadera
  4. Du behöver inte tänka på vart i stenröset hon är, för hon är omkring dej, och vill du sätta dit ett Ljus för henne, så välj en plats som känns bra inom dej! Mormor, ligger i minneslunden i Alingsås, och vi vet inte vart. Men har hittat en tuva som känns bra! tänk på det och gå dit och känn efter! kramiz

    SvaraRadera