Bloggintresserade

torsdag 1 november 2007

Torsdagen snart slut o helg igen..










 

 


Har varit på Apoteket i dag igen. Jo jag vet - det är ett

jädrans rännande där för min del. Det tycker nog tjejerna oxo..

Näää dom är så goa så.

I dag visade tjej nr 1 att dom hade sett att jag hade lagt ut en bild

på tjej nr 2 i min fotoblogg, ja dom såg det jag hade skrivit oxo så det

tyckte dom va roligt. (det är ju sant de jag säger)

Sen kom tjej nr 3 o visade samma bild, hon såg inte att tjej nr 1 redan

hade visat den för mig  =)

Tjej nr 3 sa att hon hade varit in till min hemsida på spray o även bloggen.

Hon hade blivit sittandes ganska länge. Det är roligt att få beröm.

 

Rätt va de va så kom de in en snygging på apoteket så jag sa de till tjej nr 1.

Vi satt o spanade tillsammans..  Lite måste man ju få titta oxo inte bara prata

recept o medicin.

Nä dom är bra på det sättet för man kan prata om allt.

Jag skulle säkert kunna hitta på något dumt,, ja skoja lite med dom. Fast jag vet

ju inte hurdan den nya tjejen är ?  Hon verkar bra , de gör hon. Nä jag får nog ta

det lite lugnt =)

 

Sen blev de Ica , handla handla... Jag fattar inte hur det lilla som jag köpte

kan kosta en förmögenhet ?

Ja de är bara att acceptera (som om jag hade nåt val hahaha)

 

Hem o "skälla" lite på Sanna för hon hade satt på dvd;n till Tilda med JACKASS..

Bövlans unge.... Men Tilda sa att hon knappt hade sett något.

Jasså du sa jag... Det är ju slut nu.

Jasså oj då *fnitter*

Jaja, det är mitt huve som rullar om syrran får veta detta  =)

Jag kommer att blå neka.

 

Så nu har jag nystädat fixat med medicin , handlat, varit ute med Lilleman.

Nu ska vi äta lite mat. Jag ska först ut till tvättstugan

o slänga i en ny omgång tvätt åt lilla mamma...

Hon är i väg o köper krans till gravarna  (slapp jag de)

 

Nä go vänner nu ska jag se om det går att publicera detta inlägget

det har varit väääääääldigt trögt igen..

O i går somnade jag i från.. Tilda o jag somnade när vi låg o pratade i min säng.

Hon kliade mig på armen o heliga makaroner så skönt de är.

Sen snarkade både hon o jag.

Mamma kom hem strax efter så hon följde med mamma in.

Så man kan säga att jag har sovit ganska gott i natt. Fler timmar än vad jag brukar göra.

 

Nu ska jag sluta tjata...

 

Puss I Pannan

 








 


 

    

 

4 kommentarer:

  1. snacka om en del har kul på medecinverkstan va roligt att dom tittar på din blogg mer o mer folk kommer o läsa den o de e den värd för du kan verkligen få vardagen till en konst ...du skriver underbart...men de vet du...näääähäää !! joooho de vet du visst eller hur alla ni som läser detta!! medans en annan har varit ute o gottat mej med familjen o käkat ute ...jadu min familj e ju lite galen som du vet....Anki ojoj...linnea va med idag o hon sa.snacka om o va infödd i en galen släkt jadu de e mitt barnbarn de...näää ska jag skriva mer så får jag välan göra de på min blogg ..puss påre...Amanda o Linnea e på väg till mej dom ska sova här inatt...kram

    SvaraRadera
  2. det är väl inte så konstigt när ni har hemadress Kolmården (ap buren )----- då blir man lite knäpp som ni är haha.... Oj oj vad jag skrattar nu... Nädå de är inge fel på din familj - dina barnbarn är underbara... hahahaha... Nä jag kan inte sitta här o skriva nu maten kallnar ju...... Ring sen tant... Hälsa barnbarnen puss

    SvaraRadera
  3. Fullt upp. Så skönt att du fick något vackert att titta på vid apoteket. Det är annars ett ställe som jag vill ifrån snabbast möjligt. Dåliga vibrationer. Ha en fin kväll och kram till dig.

    SvaraRadera
  4. 00000000000000000001 november 2007 kl. 20:04

    tjatar du..väl? Gott att du fått en redi nattasömn,de gör gott..KRAM

    SvaraRadera