Bloggintresserade

söndag 4 november 2007

God Natt Go Vänner

Goder Kväller

Har varit ute på en härlig promenad, vi har gått ca 2 km. Ja de kanske

inte är så långt för många , men för oss är det de.

Känns så skönt nu. Är trött i både kropp o knopp.

Tog lite bilder som jag har lagt ut i

fotobloggen  HÄR

 

Har kollat lite på Miami ink o Ensam mamma söker. Jag kände på mig att Susanne inte

skulle välja nån av dom.

Resten blev som jag hoppades =)

Tänkte jag skulle in o läsa på tv 3, men  det verkar vara överbelastning där nu.

Vill ju veta om det håller i sig mellan dom två paren. 

 

Måste snart lägga mig, skallen gör sig påminnd igen.

Klarar inte av att kika runt till er nu. Får se om det funkar bättre här sen.

Ja de är inte nätet som strular nu utan skallen.  Jooo då, nätet är visst

segt oxo.

Hoppas att ni har haft en bra dag

Puss I Pannan

Jag säger nog sussa gott nu

 

 

Slösa inte med orden-säg ett som betyder mycket.

"Jan-Erik Thoft"

 

Bilder från i går kväll när ungdomarna va hemma

 


 

Hela munnen full av pizza o blixrar i ögonen är inte roligt  =)   Nina hade klippt

honom så jag höll på att skratta ihjäl mig... Undra om han har rakat bort resten ?

 


 

Nina tyckte inte om sin pizza  =)

 


 

Vilka huliganer - självklart min son till höger

 


 

Lille Puttefnask,, ja han blev allt lite rädd när jag slog näven i bordet innan... Nu tror han inte att han ska få ha sin keben i fred hahaha

 


 

Han släpper inte blicken från maten  hahahaha... Tänk att Marcus o Putte älskade färgen Rosa när dom va små   ..... Ohhh så söta ni är

 


 

Gottegrisar  =)

 


 

Hmmm Putte va lite bekymrad om hans peparoni va större än hans alldeles egna lilla salt gurka  =)  Han såg rätt belåten ut sen, så han ligger nog bra till....

2 kommentarer:

  1. 00000000000000000004 november 2007 kl. 22:34

    halleda va häftiga bilder! ;))) Fotografen är det inget fel på här inte.Fångar det göttaste,hehe. Hoppas huvet fixar till sej och veter hut ;) Kramen.

    SvaraRadera
  2. han e allt ite lik mamma:) kram

    SvaraRadera