Bloggintresserade

lördag 3 november 2007

Golvad

Nu blir de en snabbis igen... Har så jädrans ont i skallen så jag ska lägga mig, migrän på G..............


Nina ringde innan o frågade om Marcus Nina o Putte fick komma förbi en liten stund...


Självklart får dom de... Dom köpte med sig pizza - dom frågade om jag ville ha, men jag hade precis ätit ...


Det va roligt att dom kom, vi har skrattat mycket. Putte har samma sjuka humor som oss  =)


När dom satt o käkade så såg jag på Marcus att han höll på att börja skratta, då visste jag vad han ville... Så jag inväntade rätt ögonblick


väntade, sneglade, väntade o sen jädrans klappade jag näven i bordet så Putte hoppade högt, han kramade åt kebeben rejält hahahahahaha...


Han sa att han inte är lättskrämd så han tyckte de va skoj att jag kunde skrämma honom... Oh ja, de är bara början om man ska vara med i MIN familj.... Nina hade de inte lätt när hon kom in här  =)   Eller hur Nina ?


Nu har dom åkt hem så nu drar jag nåt gammalt över mig... Anita du får vila jag tar inte dig den här gången, jag hittade en gammal filt som jag tar i stället.....


Orkar inte kika runt nu gör de sen....


Ha en riktig go kväll o natt....


Puss I Pannan

3 kommentarer:

  1. ...bra med lilla huvudet! Migrän är ett skit har jag förstått! Kram!

    SvaraRadera
  2. hoppas filten va skön o varm:)jag menar så jag slapp:) kram ska sova igen nu....

    SvaraRadera
  3. 00000000000000000004 november 2007 kl. 12:29

    lilla huvet...får du... ;)

    SvaraRadera